tää tulikin sopivasti...

• Viestiketjun aloittaja sivuhistoria
  • Ensimmäinen viesti
sivuhistoria
äsken soitti eräs kuntosalin naikkonen,osallistun maanantaina kilpailuun jossa voittona oli viikon kuntosalikäynnit maksutta...ja mä sitten voitin!!!Mä ku en ikinä voita mitää...
osallistuessani kilpailuun aattelin vaa"ihan sama,en mä kuitenkaan voita"
nyt mua alko sit oikein pelottaa se...minä läskinä siel timmien tyyppien seurassa,minä läähättämässä ku muut hymy suussa hikoilee ja jaksaa...

Varmaan en ees mee sinne...

Ja varmaan meet!
Itsekin pelkäsin kauan aikaa kuntosaleja. Mut jos sali on yhteissali eli miehille ja naisille niin ei siellä kukaan katso. Jostain syystä kaikki on niin keskittyneitä omiin suorituksiin (tai sit ajattelevat kuten muutkin eli pelkäävät arvostelijoita) ettei siellä oikein ehdi edes hei:tä sanoa kellekään. Paitsi et ehkä pelkästään naisten kuntosalilla vois olla rennompi meininki kun ei ole miehiä vieressä vois olla vapaammin.... :whistle: (Tällä hetkellä en käy missään ja edellisestä kerrastakin on jo neljä vuotta ylikin.)

No kuka tietää. Mee käymään edes kerran. Pidän sulle peukkuja ja ilmoittele sit täällä miten meni. jos sun kannustamana uskaltautuisin itsekin sitten uudelleen! :wave:

Yhteistyössä