Tää tavis äiti

  • Viestiketjun aloittaja mami vaan
  • Ensimmäinen viesti
mami vaan
173cm ja 69kg voitti tavis isin 190cm ja 97kg kädenväännössä. Mikä nykyajan miehiä oikein vaivaa. :/ Jonkun rimpulan olisin viskelly seinään tosta vaan. :LOL: :LOL: aivan surkeita :LOL: :LOL: Isäntä yritti väittää että mulla oli käsi jotenki väärällä tavalla...seli seli...
 
mothertoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2004 klo 16:47 mami vaan kirjoitti:
173cm ja 69kg voitti tavis isin 190cm ja 97kg kädenväännössä. Mikä nykyajan miehiä oikein vaivaa. :/ Jonkun rimpulan olisin viskelly seinään tosta vaan. :LOL: :LOL: aivan surkeita :LOL: :LOL: Isäntä yritti väittää että mulla oli käsi jotenki väärällä tavalla...seli seli...
NON NIIN!!!!!!
SIINÄ SE NÄHTIIN :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Se mitä tällä palstalla n puhuttu jo kauan.
NAISET VOITTAA MIEHET NYKYÄÄN KÄDENVÄÄNNÖSSÄ!!!
JA ei tarvii olla miehen mikään kääpiö tai rimpula, ne isotkin äijät kun ei tee mitään, mutta mammat me taas kannetaan lapsia niin että habat kasvaa silmissä ja käydään salilla jumpassa jne.
HAASTAKAA MUUTKIN MAMMAT UKOT KÄDENVÄÄNTÖÖN JA KATSOKAA KUINKA UKON KÄSI TAIPUU B) B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2004 klo 16:47 mami vaan kirjoitti:
173cm ja 69kg voitti tavis isin 190cm ja 97kg kädenväännössä. Mikä nykyajan miehiä oikein vaivaa. :/ Jonkun rimpulan olisin viskelly seinään tosta vaan. :LOL: :LOL: aivan surkeita :LOL: :LOL: Isäntä yritti väittää että mulla oli käsi jotenki väärällä tavalla...seli seli...
Huh huh!!!!
Pitäiskä munin ihan tosissaan mennä heti testaamaan kuinka miehen käy?
Mä käyn salilla 3 krt viikossa, mies ei. :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä