oksettaa:(
tietokenekin kastuu kun kyyneleet ei lopu...mies tuli töistä pari tuntia sitten ja lainasin sen puhelinta kun soitin omalle äidilleni. oma jäi päivällä autoon enkä jaksanut hakea sitä. rupesin kattoon soitettujen listaa,kun eilenkin soitin ukon puhelimella äidilleni niin siinä oli soitettu klo: 13.30 kulta henkilölle. mulla nousi jo siitä karvat pystyyn ja rupes kädet täriseen. noh, kysyin mieheltä et kuka se kulta on niin vastas pokkana et minä. ja en todellakaan ollut. mun nimi on sen puhelimessa rakas<3. sit rupesin kyseleen uudestaan niin paljastu et sillä on KAKSI sim korttia ja oli käyttänyt sitä puhelimessa tään ja siis sillä on joku vitun lumppu jolle se soittelee. en tiiä tajuatteko mut mies ei varmaan tajunnu et se jää siihen se puhelu tieto. kun oli vaihtanut sit oman "normaalin sim kortin siihen" tiedän kuka se lumppuhuora on ja ei varmasti kävele moneen päivään jos sattuu mun silmien eteen! me ollaan oltu 6v yhdessä. 3lasta ja en tiiä mitä teen. nyt se sit lähtri kun käskin painua sen vittuun ja sanoin et ei tarvi tulla ikinä takasi. on vaan tunteet nyt ihan sekaisin... totta se meni sinne lumpullensa. tiiä kuinka kauan niillä on ollu sutinaa..ja hyi vittu en kestä etes ajatella onko ne ollu sängysä ja sit se on tullu hinkkaan mua...