tää on jotain niin hirveetä:(

  • Viestiketjun aloittaja oksettaa:(
  • Ensimmäinen viesti
oksettaa:(
tietokenekin kastuu kun kyyneleet ei lopu...mies tuli töistä pari tuntia sitten ja lainasin sen puhelinta kun soitin omalle äidilleni. oma jäi päivällä autoon enkä jaksanut hakea sitä. rupesin kattoon soitettujen listaa,kun eilenkin soitin ukon puhelimella äidilleni niin siinä oli soitettu klo: 13.30 kulta henkilölle. mulla nousi jo siitä karvat pystyyn ja rupes kädet täriseen. noh, kysyin mieheltä et kuka se kulta on niin vastas pokkana et minä. ja en todellakaan ollut. mun nimi on sen puhelimessa rakas<3. sit rupesin kyseleen uudestaan niin paljastu et sillä on KAKSI sim korttia ja oli käyttänyt sitä puhelimessa tään ja siis sillä on joku vitun lumppu jolle se soittelee. en tiiä tajuatteko mut mies ei varmaan tajunnu et se jää siihen se puhelu tieto. kun oli vaihtanut sit oman "normaalin sim kortin siihen" tiedän kuka se lumppuhuora on ja ei varmasti kävele moneen päivään jos sattuu mun silmien eteen! me ollaan oltu 6v yhdessä. 3lasta ja en tiiä mitä teen. nyt se sit lähtri kun käskin painua sen vittuun ja sanoin et ei tarvi tulla ikinä takasi. on vaan tunteet nyt ihan sekaisin... totta se meni sinne lumpullensa. tiiä kuinka kauan niillä on ollu sutinaa..ja hyi vittu en kestä etes ajatella onko ne ollu sängysä ja sit se on tullu hinkkaan mua...
 
"nii"
joo no kostan kyllä miehellekin todella lapsellista mut tämä lumppu sattuu oleen mun serkun entinen akka ja tasan tiedän minkälainen se on,miksi pitää olla niin vittumainen et vie toiselta joko miehen tai naisen vaikka tietää et se on varattu. vittu onhan niitä mulkkuja ja vittuja maailmapullollaan niin jsut varattu pitää ottaa. ja joo ukon ei tarvi tulla takasin. pärjään vallan mainiosti ilman sitäkin. päätin just
 
"vieras"
[QUOTE="nii";23479518]joo no kostan kyllä miehellekin todella lapsellista mut tämä lumppu sattuu oleen mun serkun entinen akka ja tasan tiedän minkälainen se on,miksi pitää olla niin vittumainen et vie toiselta joko miehen tai naisen vaikka tietää et se on varattu. vittu onhan niitä mulkkuja ja vittuja maailmapullollaan niin jsut varattu pitää ottaa. ja joo ukon ei tarvi tulla takasin. pärjään vallan mainiosti ilman sitäkin. päätin just[/QUOTE]

Turhaan kuitenkaan sille naiselle kostat.
 
Jos tämä nainen on joku tuttu/ystävä, joka tietää varsin mikä tilanne on ollu tällä miehelle, että hänellä on perhe jne,. niin on silloin minusta naisessakin vikaa.
Oma exä oli pettänyt mua parhaan ystäväni kanssa, minun ollessani raskaana. Kuulin tästä vasta toki suhteen päätyttyä, mutta niinpä pistin välit poikki myös tähän naiseenkin, jota pidin ystävänäni. Silloin on kyllä vikaa naisessakin.
 
"vieras"
oletpa lapsellinen ihminen.eiköhän se miehesi ihan itse ole päätöksen pettämisestä tehnyt.ei ketään väkisin voi viedä.
joko hyväksyt sen ja annat annat anteeksi ja jatkatte liittoanne tai eroatte ja jatkat eteenpäin.niin yksinkertaista
 
minusta
se syyllinen on sun miehes, että turhaa "lumputella" siellä ketään vastoin parempaa tietoa! Turhaa sille naiselle on kostaa, hän voi olla ihan samalla tavalla tietämätön asiasta. Itselle on nuorena käynyt niin, että tapailin eronneen miehen kanssa, kunnes sain tietää, että hänen vaimonsa on raskaana:( Ihan samalla tavalla tunsin itseni petetyksi, vaikka olinkin ollut tietämättäni toinen nainen. Paskaan välikäteen jouduin.
 
realiteetti
[QUOTE="vieras";23479593]oletpa lapsellinen ihminen.eiköhän se miehesi ihan itse ole päätöksen pettämisestä tehnyt.ei ketään väkisin voi viedä.
joko hyväksyt sen ja annat annat anteeksi ja jatkatte liittoanne tai eroatte ja jatkat eteenpäin.niin yksinkertaista[/QUOTE]

ei se ole ihan noin yksinkertaista. apn mieskin on ihminen ja silläkin on oikeus päättää omasta elämästään. jos se ei halua jatkaa suhdetta apn kanssa, niin siinä ei paljon apn omat päätökset vaikuta.
 
Been there.

Silloin ei tosiaan ole ensimmäisenä asiana mielessä miten järkevästi suhtautuu- etenkin kun asia tulee täytenä yllätyksenä.

Kyllä siinä on pahoinpitelyt ja kostotoimet aika pinnalla vaikka viisaammat väittäis mitä ja haukkuis lapselliseksi.

Onneksi ne kuitenkin yleensä jäävät ajatuksen asteelle.

Ei pidä väittää etteikö se tietyllä tasolla helpottaisi edes vähän , se kun edes ajatuksen tasolla kuohitsee ja nolaa pettäjän.
 
ei se ole ihan noin yksinkertaista. apn mieskin on ihminen ja silläkin on oikeus päättää omasta elämästään. jos se ei halua jatkaa suhdetta apn kanssa, niin siinä ei paljon apn omat päätökset vaikuta.
Ja tässä yhteiskunnassa joka ei moniaviollisia suhteita hyväksy, entinen puoliso jätetään ensin ennekuin hypätään punkkaan uuden kanssa. :mad:

Niin että päätetään siitä elämästä ja otetaan huomioon toisetkin.







JA ehkä jonain päivänä lehmätkin lentää.:xmas:
 
[QUOTE="nii";23479518]joo no kostan kyllä miehellekin todella lapsellista mut tämä lumppu sattuu oleen mun serkun entinen akka ja tasan tiedän minkälainen se on,miksi pitää olla niin vittumainen et vie toiselta joko miehen tai naisen vaikka tietää et se on varattu. vittu onhan niitä mulkkuja ja vittuja maailmapullollaan niin jsut varattu pitää ottaa. ja joo ukon ei tarvi tulla takasin. pärjään vallan mainiosti ilman sitäkin. päätin just[/QUOTE]

Vaikka se nainen olisi mikä, niin miehesi tässä on syyllinen, ei se nainen. Jätä nainen rauhaan.
 
kuules, puhelutiedot häviää kun kortin vaihtaa ;)
Ei aina.

Meillä on sellainen yhteishyväpuhelin (huorapuhelimeksi kutsuttu :D sopii tähän keskusteluun siis hyvin), joka kiertää perheessä jäseneltä toiselle aina kun oma känny on huollossa tms. Ja vaikka jokainen käyttää tasan sitä omaa korttiaan, on puhelin TÄYNNÄ toisille käyttäjille tulleita viestejä ja puhelutietoja.

Kun eihän kukaan nyt jaksa tai älyä niitä siitä poistaa kun luovuttaa luurin taas seuraavalle käyttäjälle :headwall:
 
joo o
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23479805:
Ei aina.

Meillä on sellainen yhteishyväpuhelin (huorapuhelimeksi kutsuttu :D sopii tähän keskusteluun siis hyvin), joka kiertää perheessä jäseneltä toiselle aina kun oma känny on huollossa tms. Ja vaikka jokainen käyttää tasan sitä omaa korttiaan, on puhelin TÄYNNÄ toisille käyttäjille tulleita viestejä ja puhelutietoja.

Kun eihän kukaan nyt jaksa tai älyä niitä siitä poistaa kun luovuttaa luurin taas seuraavalle käyttäjälle :headwall:
viestit jääkin mitä on tallentunu puhelimen muistiin.


no mut munkaan mielestä se äijä tässä syypää on, mistäs helvetistä se muijakaan voi tietää onko miehellä perhe tms. jos äijä kusettaa 6-0.
 
!!
[QUOTE="minä";23479694]Täällä on ilmeisesti aika monta toista tai toiselta naiselta tietoisesti miehen vieneitä, kun heti löytyy serkkulumpulle puolustelijoita???[/QUOTE]

Sama tuli mieleen. :/
 
"huh"
viestit jääkin mitä on tallentunu puhelimen muistiin.


no mut munkaan mielestä se äijä tässä syypää on, mistäs helvetistä se muijakaan voi tietää onko miehellä perhe tms. jos äijä kusettaa 6-0.
Muija ei voi tietää.. eikös ne olleet ennestään jo tuttuja :D
Jotenki ihmeellinen tämä ketju :eek: Naisessa ei mitään vikaa, jos varatun miehen kanssa vehtaa.... joo-o kyllä on molemmissa vikaa!!!
 

Yhteistyössä