Tää nyt ei varsinaisesti tänne kuulu...

mutta kuitenkin...
Menetimme ihanat pikku prinsessamme reilu kuukausi sitten auto-onnettomuudessa... Suru on valtava eikä tunnelin päässä näytä valoa olevan, ei vaikka mahassa kasvaa uusi elämä:(
Surua lisää myös se, että henkilöt, joiden kyydissä tytöt olivat, eivät olleet laittaneet nuorimmaiselle turvavöitä, kaukalossa kyllä oli mutta turvavyöt oli unohdettu..

:hug: :hug: Lämmin osanotto

Voin hiukan kuvitella tuntemuksiasi, itseltäni on kuollut kaksi siskoa, toinen liikenne onnettomuudessa toinen tapaturmassa. Ja jouduin reilu vuosi sitten synnyttämään lapseni kuolleena... suru ottaa oman aikansa, anna sille aikaa, silloin täytyy itkeä kun on itkun aika, elämä kuitenkin jatkuu... Ja sinun täytyy myös ajatella syntymätöntä lastasi, hänkin tarvitsee sinua... Voimia sinulle :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 09:43 Surusilmä kirjoitti:
tytöt olivat 15kk ja 7kk
Eli oot ollu jo uudestaan raskaana ennenku toinen oli edes syntynyt...
Et viittis leikkiä tällasilla jutuilla, oot tehby vaikka millasia aloituksia tuolla Surusilmä-nikillä.... Viimeeks sulla kuoli lapsi kätkytkuoleman tuolla toisella palstalla :/

enkeli prinsessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 11:38 vieras kirjoitti:
\
tytöt olivat 15kk ja 7kk
Et viittis leikkiä tällasilla jutuilla, oot tehby vaikka millasia aloituksia tuolla Surusilmä-nikillä.... Viimeeks sulla kuoli lapsi kätkytkuoleman tuolla toisella palstalla :/
Jos tämän ketjun aloitus oli provo niin ei voi kyllä muuta sanoa, että todella törkeää tuollainen!!!
Minä kun olen oikeasti oman tyttären menettänyt ja sit joku keksii päästänsä tuollaisia...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 14:03 enkeli prinsessa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 11:38 vieras kirjoitti:
\
tytöt olivat 15kk ja 7kk
Jos tämän ketjun aloitus oli provo niin ei voi kyllä muuta sanoa, että todella törkeää tuollainen!!!
Minä kun olen oikeasti oman tyttären menettänyt ja sit joku keksii päästänsä tuollaisia...
tunnen tapauksen... juttu on kyllä ihan tosi... ja ikäeroon sen verran et toinen lapsista on syntyny keskosena...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 12:16 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 17:55 eewok kirjoitti:
ulkomailla tapahtunu... ja olikohan niin et hautajaiset on tänä tai ens viikonloppuna....
Luulenpa vain että tämä musta eewok on harmaa surusilmä...
enpä muuten oo... mulla on kyl kans kax lasta, mut molemmat hyvinki elossa...

sen takia
en usko koska tämä henkilö on muka nyt juuri tehny noin kk sít abortin ja kotona hänellä ennestään kaksi lasta jatyttöä viellä huh huh että jaksaa tälläsillä asioilla valehdella menis hoitoon

kummasti ketjun aloittanut lopetti kommentoinnin...sairas ihminen tekstin takana. Kannattaisi hakea apua. JOkainen osaa laskea, että lasten ikäerot ei täsmää raskauden keston yms. takia. Tullut kirjoittajalla paha moka.Ja kyllä noin ulkomailla tapahtuneet asiat ylittää uutiskynnyksen eli olisi uutisoita täällä Suomessa, kun tiedän että uutisoidaan ulkomailla jos suomalainen siellä kuolee. Kokemusta hyvin läheltä. TODELLA SAIRASTA PILAA!!!!EI ONNISTUNUT KUN MENI MATIKKAKIN SEKAISIN! AIKA VALIO YKSILÖ ON KUN ON RASKAANA ENNEN EDELLISEN SYNTYMÄÄ...TAIDAT SAADA JOTAIN MIELIHYVÄN TYYDYSTÄ TÄLLAISESTA!HAKEUDU HOITOON!

En puutu tähän asiaan enempi, mutta kerronpa vain, että jos suomalainen kuolee ulkomailla, se ei välttämättä tule suomessa lehtiin!!!!!!
Voin sanoa kokemuksesta, läheiseni kuoli onnettomuudessa ulkomailla ja ulkomaan poliisit kysy et saako lehdistölle kertoa jos kyselevät, me ei haluttu enempää taakkaa, et ois sit joutunu suomessa iltapäivä lehtien kynsiin....

Eewok ja ketjun aloittanut Saga(?) voisivat painua todella syvälle. Vaikka kuinka olisi keskosena syntynyt niin laskut ei pidä paikkansa ja jos lapsi syntyy keskosena 3kk aiemmin sairaalassa olo on yleensä pitkä riippuu vauvan voinnista, kasvusta jne. Ystäväni vauva syntyi rv 28 ja olivat 4kk sairaalassa. Aika aikaisin tämä keskosena syntynyt on päässyt sairaalasta pois ja vielä ulkomaillekin. Jos nuorimman (8kk) on syntynyt kesäkuussa niin mun laskujen mukaan hän olisi vuoden eikä 8kk. MENKÄÄ SAIRAAT IHMISET HOITOON ÄLKÄÄKÄ AIHEUTTAKO NIILLE MIELIPAHAA JOTKA OIKEASTI ASIAN ON KOKENEET!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 06:26 VIERAS kirjoitti:
Eewok ja ketjun aloittanut Saga(?) voisivat painua todella syvälle. Vaikka kuinka olisi keskosena syntynyt niin laskut ei pidä paikkansa ja jos lapsi syntyy keskosena 3kk aiemmin sairaalassa olo on yleensä pitkä riippuu vauvan voinnista, kasvusta jne. Ystäväni vauva syntyi rv 28 ja olivat 4kk sairaalassa. Aika aikaisin tämä keskosena syntynyt on päässyt sairaalasta pois ja vielä ulkomaillekin. Jos nuorimman (8kk) on syntynyt kesäkuussa niin mun laskujen mukaan hän olisi vuoden eikä 8kk. MENKÄÄ SAIRAAT IHMISET HOITOON ÄLKÄÄKÄ AIHEUTTAKO NIILLE MIELIPAHAA JOTKA OIKEASTI ASIAN ON KOKENEET!!!!

haluampa minäkin laittaa lusikkani soppaan... ketju on aloitettu maaliskuussa siis kolme kuukautta sitten... ja jos esim. asia olisi tapahtunut tammikuussa silloin nuorin olisi ollut 7kk vanha... ja ulkomaillahan voi myös asua, halooooo!!!!!!!! missään en huomannut sanottavan että kyseinen henkilö edes asuisi Suomessa...

Yhteistyössä