Tää hullu villitys on nyt sitten meilläkin

"vieras"
Pitääkö nykynuoriso/lapset noita esim koulussa vai pelkästään kotona? Jäin vain miettimään että mikä tekee tuollaisesta vaatteesta nyt niin "coolin" tai "sallitun/suositun" vaatteen kun taas esim sitä sienitunikaa ei saa 11-vuotias laittaa kouluun kun kiusataan. Viitaten siihen yhteen keskusteluun tässä vähän aikaisemmin.

Khimaira
[QUOTE="vieras";25427432]Pitääkö nykynuoriso/lapset noita esim koulussa vai pelkästään kotona? Jäin vain miettimään että mikä tekee tuollaisesta vaatteesta nyt niin "coolin" tai "sallitun/suositun" vaatteen kun taas esim sitä sienitunikaa ei saa 11-vuotias laittaa kouluun kun kiusataan. Viitaten siihen yhteen keskusteluun tässä vähän aikaisemmin.[/QUOTE]

Mä olen just huomenna menossa ostamaan mun 10-v pojalle jumpsuitia kouluvaatteeksi :D Monella pojalla ja tytöllä tuollainen onkin ja katukuvassa noita näkyy tosi paljon.

Itsellekin tekisi mieli hommata tuollainen, ihan miehen järkytykseksi :saint:

"vieras"
Mä olen just huomenna menossa ostamaan mun 10-v pojalle jumpsuitia kouluvaatteeksi :D Monella pojalla ja tytöllä tuollainen onkin ja katukuvassa noita näkyy tosi paljon.

Itsellekin tekisi mieli hommata tuollainen, ihan miehen järkytykseksi :saint:
Eli saat pistää vauvahaalarin päälle kouluun jos kaikilla muillakin sellainen on mutta jos pistät sienitunikan ja muilla ei sellaista ole niin sinua saadaan kiusata ja joudut vaihtamaan vaatteet että kiusaaminen loppuisi.

[QUOTE="vieras";25427432]Pitääkö nykynuoriso/lapset noita esim koulussa vai pelkästään kotona? Jäin vain miettimään että mikä tekee tuollaisesta vaatteesta nyt niin "coolin" tai "sallitun/suositun" vaatteen kun taas esim sitä sienitunikaa ei saa 11-vuotias laittaa kouluun kun kiusataan. Viitaten siihen yhteen keskusteluun tässä vähän aikaisemmin.[/QUOTE]

Minä muista kouluista tiedä....tosin mun poika nyt voi mennä mikä vaate päällä tahansa kouluun ja kukaan ei hauku...

*
Mulla on kanssa collegehaalari, sellanen GinaTricotin halpisversio ja vieläpä aika hemmetin ruman värinen... Ihan paras oloasu, mutta en kyllä julkisille paikoille siinä uskalla :D Paitsi jotain roskia viemään korkeintaan.

Khimaira
[QUOTE="vieras";25427570]Eli saat pistää vauvahaalarin päälle kouluun jos kaikilla muillakin sellainen on mutta jos pistät sienitunikan ja muilla ei sellaista ole niin sinua saadaan kiusata ja joudut vaihtamaan vaatteet että kiusaaminen loppuisi.[/QUOTE]

No, eihän se ole vauvahaalari vaan vaatekokonaisuus :saint:
Se, mistä lasta kiusataan on aika moninainen juttu, kannattaa varmaan ennemmmin paneutua siihen, kuin pukisi päälleen sitä mistä ei kiusata. Jokaisella on oikeus pukeutua mihin haluaa kokematta kiusaamista ( lapsista puheen ollen säällistä vaatetta kuitenkin.. ).

No, eihän se ole vauvahaalari vaan vaatekokonaisuus :saint:
Se, mistä lasta kiusataan on aika moninainen juttu, kannattaa varmaan ennemmmin paneutua siihen, kuin pukisi päälleen sitä mistä ei kiusata. Jokaisella on oikeus pukeutua mihin haluaa kokematta kiusaamista ( lapsista puheen ollen säällistä vaatetta kuitenkin.. ).
Juurikin näin.

JONSERED Karhunkantaja
Minä haluaisin fleece-haalarin, kunnon potkupuvun kiinniakennetuilla jalkaosilla... *huokaus*

Ehkä tuo Stasi sellaisen minulle pykäisi, kun työelämääntutustumisjakso taas sai innostumaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras1234";25428731]siis ovat, mutta alatalon mikkoa lainatakseni "trikoo on riskillä ruma..." vois hieman meikäläisen elintasovatsa korostua=) =)[/QUOTE]

:LOL: ne on vain erittäin hyvät naurulihakset

Yhteistyössä