tää emäntä onkin raskaana!!!

  • Viestiketjun aloittaja Rouvahuldahuoleton
  • Ensimmäinen viesti
Rouvahuldahuoleton
Ihan puskista tuli, tein testin siksi että olis turvallista aloittaa primolutit.... Ja 2 testiä mulla tuolla seisoo, molemmissa tuli näkyviin samantien 2 TUMMAA viivaa. Huh, nyt pyörii pää :D
 
Rouvahuldahuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 19:10 pietu- kirjoitti:
Ei hitsiläinen!!!! Isot onnittelut täältä sinulle!!! :flower: :heart:
Kiitos kovasti!!! Tosiaan, täällä ollaan kuin puulla päähän pätkäistyjä, onnesta soikeana oltais jos tajuttais tää asia kunnolla ;)
 
Rouvahuldahuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 10:29 neppi kirjoitti:
rouva huldahuoleton oliko sulla mitään oireita ennen kuin teit testin? =)
No eipä mitään oikeestaan sellaista, jonka olis voinut tulkita merkiksi raskaudesta. Nyt jälkikäteen tää selittää monta outoa oloa mutta en olis silti osannut plussaa odottaa. Rinnat tuntuu vaan painavilta ja pahaaoloa on ihan pikkuisen, mutta molempia on mulla ollut muutenkin. Eli ihana yllätys tosiaan!

:heart:
 
Rouvahuldahuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 17:09 pietu- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 14:19 HassuKarhu kirjoitti:
Tai siis samassa pisteessä..
Jep.. plussattu 20.9. Tosin nyt tuhruillaan, joten ei taas tiedä, että pysyykö sisällä vai ei..
Jarrusukkia sinne! Tuhruilu kylläkään ei ole yleensä mitään huolestuttavaa, mutta tiedän itse ainakin panikoivani jos sellaista tapahtuisi!


KIIITOS KIIIIIITOS kaikille onnittelijoille, ihanaa kun olette tukeneet koko tämän prosessin ajan ja nyt iloitsette mun kanssa tästä yllätyksestä!

Plussatuulia ja voimia kaikille tällä palstalla vieraileville! :flower: :flower:
 

Yhteistyössä