tabut palstalla ja tosielämässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Onko sinulla asioita, joitsa puhut palstalla, mutta et oikeassa elämässä?

Ite puhun miehen alkoholismista ja omasta mielialalääkityksestä tällä palstalla, mutta oikeassa elämässä en osaa kuvitellakkaan puhuvani niistä kuin todella valikoidulle ihmisryhmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Ei ole, samoja aiheita voisin käsitellä myös irl. Mutta toki niitä tulisi irl harvemmin käsiteltyä täysin tuntemattomien kanssa.

Mä puhun myös IRL todella henk.koht. asioista mieluummin vieraampien kanssa. Tää piiri-pieni-pyörii systeemi näissä lähiympyröissä kun tekee todellisen itsestä kertomisen mahdottomaksi, huomenna sen tietää lähikaupan kassakin :headwall: Tai no, paremminkin on niin, etä ne oikeasti läheiset ihmiset asuu kauempana ja niitä tapaan harvemmin.
Täällä palstalla asioista voi puhua kasvottomana ja ne jotka kuitenkin kokonaisuudesta tunnistaa varmaksi, tuntee muutenkin niin hyvin, että asiat tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Ei ole, samoja aiheita voisin käsitellä myös irl. Mutta toki niitä tulisi irl harvemmin käsiteltyä täysin tuntemattomien kanssa.

Mä puhun myös IRL todella henk.koht. asioista mieluummin vieraampien kanssa. Tää piiri-pieni-pyörii systeemi näissä lähiympyröissä kun tekee todellisen itsestä kertomisen mahdottomaksi, huomenna sen tietää lähikaupan kassakin :headwall: Tai no, paremminkin on niin, etä ne oikeasti läheiset ihmiset asuu kauempana ja niitä tapaan harvemmin.
Täällä palstalla asioista voi puhua kasvottomana ja ne jotka kuitenkin kokonaisuudesta tunnistaa varmaksi, tuntee muutenkin niin hyvin, että asiat tietää.

Mulla toi tarkoittaa käytännössä sitä etten puhu täällä enkä irl juuri kenellekkään mistään todella henkilökohtaisesta. Ne puhutaan miehen kanssa keskenään, sillä siihen luotan vain ja ainoastaan mulle tosi aroissa ja tärkeissä asioissa.

Ja ne asiat joista puhun, niin niillä ei ole väliä kuka ne tietää tai ei tiedä. Oikeastaan on ihan hauskaa katsoa muutamien ihmisten ilmeitä aina välillä kun tavataan sattumalta, ja ne on täällä "salaa" lukeneet mun ajatuksiani ja tekemisisäni ja sitten se paistaa jo kilsan päähän että ollaan taas oltu kurkkimassa. :whistle:

Ammatistani ja raha-asioista puhun lähinnä palstalla. Samoin vauvahaaveista, mutta niistäkin toisella nimimerkillä.

Täällä taas en puhu tunteistani enkä juurikaan harrastuksistani.

Yhteistyössä