Taatusti sitten meillä juuri ennen joulunpyhiä tai joulunpyhinä oksennetaan,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtynyt

Vieras
tänään tuli vain lapsen reissarissa tieto, että "koulussa on vatsatautia - kuulostelkaa..."

Tivasin lapselta nyt moneen kertaan, että vääntääkö vatsaa, onko huono olotila? Lapsi hoki vain, että ei ole. Tosin hänen luokaltaan oli tänään 1 kipeänä, liekö sitten juuri tuota vatsatautia.

Tekisi kyllä mieli pitää lapsi kotona koko viikon, mutta eihän tuo ole sallittua, sen tiedän. Pakko lapsen on mennä kouluun.

Tänään itse tein vikan kauppareissun, juuri tuon mahd. vatsataudin pelossa. Loput ostoksista saa mies hoitaa loppuviikosta tai saa nähdä missä kunnossa sitä silloin ollaan.

Aloitin itse tänään maitohappobakteerien syömisen. Vaan kyllä tuo taatusti meillekin rantautuu. Ekana ökii poika ja sitten meikäläinen. Niin se aina menee.
Eikä sitä heikossa voimissa kyllä jaksa minnekään lähteä joulunviettoon. Muutenkin minulla kestää aikansa oksetaudin jälkeen, että uskallan mitään kunnon ruokaa suuhuni pistää. Äkkiä siinä voimat menee.

( Harmin paikka, kun en sitten tiedä milloin voidaan tietyille läheisille viedä joulupaketit, kerta jos tuo ökätauti tännekin tulee. Saavat taatusti pakettinsa vasta uuden vuoden jälkeen. Eipähän sitä viitsi aiemmin viedä, ettei tartuta heille samaa tautia. )

Meillä kans tyttären koulussa on sitä liikkeellä ja nostaa myös kuumetta ja men ollaan lauantaina lähdössä Kanarialle että nyt toivotaan ettei rantaudu meille!!!

hmm, no kyllä se on hyvin todennäköinen juttu. Usein se menee niin, että eka on tenava kipeä ja sitten se tarttuu minuunkin. Minuun kun se iskee, niin siinä menee voimat pitkäksi aikaa veks'. Harmin paikka ja kun olen vielä raskaana. Ei kyllä tee hääviä pienellekään, että äiti ei pysty johonkin hetkeen syömään kunnon ruokaa.

Anteeksi, mutta mua hieman naurattaa tämä aloitus. Eihän se nyt välttämättä teille iske, älä nyt turhia stressaa. Ja jos iskee, niin sitten iskee. Sairastatte niin kauan kunnes olette terveitä.
Ja sikiö kyllä saa tarvitsemansa vaikka vatsataudissa olisitkin.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27718164:
Blue, ai sinustako on ihanaa, että tulisi vatsatauti, niinkö?

Ei vaan nauran vatsani kipeäksi sinun hysteerisyydellesi, ja lopunalunpuheillesi. ;)

Itse vatsataudissa ei ole mitään hauskaa, toivotaan ettei se teille tule. Mutta jos ei tule niin siitä ei ole ainakaan positiivisen asenteesi kiittämistä.

Blue, itse vain olen siksikin niin varma tästä asiasta, että olen aina ollut ns. pöpöjenkerääjä eli minä olen herkkä saamaan nämä perinteiset taudit - flunssat ja vatsataudit.

Kun lapselle tuo rantautuu, niin kyllä se on sitten pian minussakin.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27718247:
Blue, itse vain olen siksikin niin varma tästä asiasta, että olen aina ollut ns. pöpöjenkerääjä eli minä olen herkkä saamaan nämä perinteiset taudit - flunssat ja vatsataudit.

Kun lapselle tuo rantautuu, niin kyllä se on sitten pian minussakin.

No sitten ei auta kuin alkaa sairastamaan.

Yhteistyössä