Taasko raskaana :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsiluku kai jo täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsiluku kai jo täynnä

Vieras
Vauva on vasta reilun 2kk. Mulla oli yhdet menkat n. 1kk synnytyksestä, en laittanut päivämäärää tarkemmin muistiin. Pillerit oli tarkoitus aloittaa kun seuraavat menkat alkaa mutta eipä niitä ole nyt kuulunut. Kerettiin touhuta kerran ilman ehkäisyä. Käviköhän nyt köpelösti ja olenkin taas raskaana?! Vatsa on ollut menkkamaisen kipeä jo pari viikkoa, olin varma että ne alkaisivat mutta ei mitään näy eikä kuulu. Tein jo raskaustestin, joka kyllä negalta näyttäis vaikka tarkkaan tiiraamalla voi ehkä nähdä pienen haamuviivan. Mitähän tässä nyt uskoisi. Kohtalotovereita pian synnytyksen jälkeen raskautuneista?

Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa taas:
Hoh hoijaa...luulis olevan jo lapsenteon alkeet ja tekovaiheet seurauksineen takaraivossa selvää pässinlihaa..

Hoh hoijaa taas kun mammat jaksaa moralisoida.

Ihan paras juttu kun lapset tulee pienellä ikäerolla mun mielestä.

raskauden jälkeen voi mennä aikaa ennen ku menkkakierto säännöllistyy!
Se et ekat menkat on tulleet ei merkkaa sitä, et munasolutuotanto olis käynnistyny ts. siis et munasolu irtoais. Eikait se auta ku odottaa ja tehdä viikonpäästä uus testi

mulle raskaus ja synnytys on ollu sen verran inhottavaa ja raskasta aikaa ettei oo kyllä sen jälkeen ainakaan noin pian viitsiny ottaa mitään turhia riskejä ja fuskata ehkäisyn kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa taas:
Hoh hoijaa...luulis olevan jo lapsenteon alkeet ja tekovaiheet seurauksineen takaraivossa selvää pässinlihaa..

Eipä siinä hetkessä edes muistanut ehkäisyjä, kun just takana pitkä aika ilman että olis raskauksia joutunut ajattelemaan. Ja olin lähes varma että ne menkat on just tulossa. En ole varmaan ainoa yhtä tyhmä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset hakenu jälkkäreitä, varmaan aktin jälkeen tajusitte, ettei ehkäisyä käytetty.

Eipä tullut kyllä ajateltua kauheesti eikä edes mieleen jälkiehkäisy enkä pitänyt todennäköisenä näin pian raskautumista synnytyksen jälkeen. Pitää ottaa sitten vastaan mitä tuleman pitää, jos siitä neljäs lapsi sitten alkunsa sai :D

Yhteistyössä