Taas yksi suunnitelma lisää Helsingin autioittamiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitten ihmetellään kuinka tolkun ihmiset muuttavat Stadista pois.

Ehkä Helsingistä halutaan tehdä maahanmuuttajien kaupunki? Kaikki täyspäiset lähtee sieltä lätkimään.

Silloin, kun mä asuin osa-aikaisesti Kalliossa, tein kotisiivousduunia jossa oli pakko liikkua omalla autolla.

Toki, jos kaikki Helsinkiläiset viitsivät siivota itse ja korjata itse omat talonsa ja katunsa niin toi toimii.
Tietenkin huolto ym. ajoneuvoille pitää järjestää parkkipaikat. Täällä on ollut puhetta kodinhoitajien parkkipaikoista. En tiedä onko asia jo ratkaistu.
Asuin aikoinaan Kalliossa noin kaksi vuotta. Nuorena liikuin jatkuvasti reippaasti kävellen. Työ ja asunto olivat molemmat samoilla hoodeilla. Myöhemmin muutin Töölöön ja kävelin talvella työmatkan Töölönlahden jäällä. Voi noita aikoja. Elämäni oli silloin hauskaa ja värikästä.
Luin ap:n linkin. Idea on järkeenkäypä.
Asia ei enää tosin minua koske. En halua enää asua stadissa. Liikuin siellä kesällä ja mukavahan silloin oli mittailla katuja.
Korona-aikaan en vain viitsi altistaa itseäni turhilla reissuilla.

Tietenkin huolto ym. ajoneuvoille pitää järjestää parkkipaikat. Täällä on ollut puhetta kodinhoitajien parkkipaikoista. En tiedä onko asia jo ratkaistu.
Asuin aikoinaan Kalliossa noin kaksi vuotta. Nuorena liikuin jatkuvasti reippaasti kävellen. Työ ja asunto olivat molemmat samoilla hoodeilla. Myöhemmin muutin Töölöön ja kävelin talvella työmatkan Töölönlahden jäällä. Voi noita aikoja. Elämäni oli silloin hauskaa ja värikästä.
Luin ap:n linkin. Idea on järkeenkäypä.
Asia ei enää tosin minua koske. En halua enää asua stadissa. Liikuin siellä kesällä ja mukavahan silloin oli mittailla katuja.
Korona-aikaan en vain viitsi altistaa itseäni turhilla reissuilla.
Linkki?

Yhteistyössä