taas uusi "vanhus" kuumeilee

No onnistuihan se kuva, mutta on vaan kovin pieni, kun halusin koko pojan kuvaan. Tuossa edellisessä linkissä kuva on isompana. Poika on tuossa kuvassa 12 vuorokautta "vanha". Kiltti poika on edelleen ja ihan omilla rytmeillä mennään. Viime yönä meni nukkumaan puoli 12 ja heräsi syömään puoli 5, seuraavan kerran heräsi syömään puoli 9. Itsekin saa nukuttua ihan kunnolla.
Rouva Pikkumyylle paljon onnea. Pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin. Ollaan eletty mukana yrityksessänne ja kylmät väreet meni pitkin käsivarsia, kun luin että olet raskaana. Onnea siis koko perheelle. Rakkain terveisin Ullukka :hug:
 
Paljon onnitteluja kaikille vauvautuneille ja raskautuneille :hug:

Olen tätä palstaa aina silloin tällöin lukenut ja ollut mukana teidän iloissanne ja suruissanne. Oma elämä on ollut niin uutta ja ihmeellistä ja kaikkea tapahtuu koko ajan joten kommentoimaan en ole ehtinyt.

Pikku-Miehemme sai nimen Juho toukokuussa ja avioiduimme 8.8. ja nyt suunnitellaan muuttoa tänne miehen kotipaikkakunnalle, asuntoa kovasti etsitään.

Juho painoi 5 kk iässä 7,850 kg ja oli 65 cm pitkä. Kovasti on reipas ja nyt näkyy jo alhaalla kahden hampaan alut :) Terveenä on ollut onneksi eikä pahempia itkuiluja ole ollut. Hän on reissannut jo Helsingistä Utsjoelle eli kovasti ollaan oltu liikekannalla. Jospa tämä elämä tästä rauhoittuu kunhan pääsemme asettumaan ja löydämme asunnon.

Profiilissa on uusi kuva, siinä Juho ottaa aurinkoa n. kuukausi sitten parvekkeellamme =)

Kaikkea hyvää ja onnenpotkuja raskautumisesta haaveilijoille :heart:

t. Rosaeh ja Pikku-Juho
 
Kiva kuulla myös sinusta rosaeh! hyvän nimen olette valikoinnut :D meidän poika 5v on myös Juho että kaimalta terkkuja, toivottavasti asunto löytyy. Meillä Ellinoran mitat melkeen samat sentin pidempi oli mutta muuten meillä oli kyseessä 4kk kontrolli :D eli meidän oma "justiina" ruoka maittaa :LOL: meillä on nyt vähän ripulia mutta myös muuten kaikki ok! Rva myylle tsemppiä alkuraskauteen :wave: :flower: laitan ellukasta kuvan kun tytär ehtii :D kaikille tasapuolisesti terveisiä ja ihanaa syksyn alkua :heart: :D
 
Huomenia Roseah ja Samoyed!

Minulla nämä aamut alkavat aikaisin kun herään pissahätään, enkä saa enää nukutuksi, no olempa reippaana myös töissä heti 6:30 jälkeen;=))

Roseah ihana pojan vesseli teillä ja mukavan nimen olette valinneet. Mekin olemme ajatelleet myös vanhemman oloisia nimiä tulevalle vauvallemme!

Alkuraskaus sujunut "ongelmitta" RR on alhaalla ja huimaa 89/65 paikkeilla, mutta se kuuluu alkuraskauden iloihin!;=) Mitään kipuja ei ole ollut kuten viime raskaudessa oli. Mutta tämähän on heinäkuun helteiden aikaansaama luomu-yllätysvauva!;=) :heart: :heart:

Perjantaina on varhaisultra. :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 7 :heart:
 
....kiva kuulla teistä, kun samaan aikaan odotimmekin! Kovasti olen kuulumisia odotellut Rosaehista!!! ONNEA paljon avioitumisen johdosta ja ihana päivämäärä! Juho näyttää todella söpöltä!!! Minä laitoin profiilin kuvan äidistä ja Mitjasta, 5kk. Olen ottanut valtavan määrän puolivuotiskuvia, mutta valitettavasti tietokoneemme hajosi ja en saa kuvia koneelle nyt vähään aikaan. Mitja on vaalentunut kovasti ja silmät siniset, isänsä on niin tumma, että mielikuvittelin pojastakin tummaa...
En ehdi palstailla minäkään, työt pitävät kiireisenä. Helmivauvojen tapaamisissa olemme olleet ja mies on aina ollut ainoana isänä mukana. Hän on oikein onnellinen koti-isyydestään! Mitjalla oli tänään puolivuotis-neuvola (6kk 1 viikko). Pituutta ei ollut tullut yhtään kuukaudessa, mutta painoa hyvin. Mitjan mitat nyt 68 cm ja 8190 kg.
Palsta on tosiaan hiljentynyt, minä olen jo kerran kirjoittanut vauvakuumeisten palstalla...mies kovin toisesta haaveilee ja minäkin hieman, mutta niin traumaattisten vaiheiden kautta Mitjakin maailmaan tuli, että näin jo painajaisunta raskaudesta, joten saa nähdä...
 
Heippaus kenzie :D ja porukat! Kyllä minua vähän hymyilyttää nuo meidän tytön mitat aika moinen "siiri angerkoski" kuten leikillään kutsutaan kotona :D on oikeen hyvän tuulinen likka 2 cm lyhyempi kuin kenzie teidän poika mutta paino samoissa :D mössöä menee ja velliä sekä nania. mutta hyvä niin. me oltiin välillä tytön kans 3 päivää sairaalassa kun sai sen adeno viruksen ja meni kuivaksi ripulissa :eek: kyllä säälitti siellä valvoin hänen kanssa ja vaihdoin 18 vaippaa yhden yön aikana :x aina oli pakko vaihttaa vaikka tuli vähän kun oli niin vahvaa tavaraa :| me kun otettiin vielä tytölle se rota virus rokote niin saikin sitten tuon. nenä maha letkulla meni sitten öisin osmosalia alas ja minä juotin päivisin. en kyllä teille kelleen toivo tuota :x Ihanaa kun kenzie sinun mies saa kokeilla kotona oloa :heart: meillä vähä on suunnitteilla jos minä olisin vaan puolipäivä töissä sitten kun aika koittaa kun isäntä sai paremmin palkatun työn mutta katsotaan jos onnistuu =) minä olen lyönyt hanskat tiskiin enempien vauvojen suhteen en enää henkisesti jaksa painetta lapsen terveydestä ja niistä keskenmeno peloista ja laitoinkin putket poikki tytön jälkeen mutta onhan minulla 2 kpl kuitenkin ja molemmat sortit että enempää ei voi toivoa kun yhtäkään ei luvattu alunperin :heart: mutta peukutuksia kaikille joilla rohkeus ja halu on vielä :wave:
 


Ikävä, että Ellinooralla ollut ripulia, muistan, että vanhimmallani oli aikoinaan Rota-virus ja oli myös sairaalassa...Hienosti tyttö kasvaa!

Mitja on nyt muutaman viikon ottanut aimo harppauksen ja konttii ja ryömii ja nousee istumaan. Minä kuvasin poikaa paljon 6 kk päivänään...Saa nähdä osaanko laittaa yhden potretin taas viestikenttään. En ole päättänyt vielä yritämmekö toista ja henkiset paineet itsellänikin jarruttelee asiaa...
 
Juholla oli viime viikolla 6 kk:n tarkistus. Paino 8,4 kg ja pituus 67 cm. Kovasti nousee kontilleen mutta ei ole vielä hoksinut miten siitä edetä. Kaksi hammasta pilkottaa alaleuasta.
Huomenissa lähdemme hakemaan minun tavaroitani tänne uudelle kotipaikkakunnalle ja lokakuun alusta pääsemme muuttamaan isompaan asuntoon.
Mitjahan on jo edennyt hyvästi liikunnallisella puolella, kovasta odottelemme Juhon liikkeellelähtöä : )
Mukavaa syksyn jatkoa kaikille,
t. Rosaeh
 

Yhteistyössä