Taas Usan valkoiset poliisit ovat tappaneet mustan teinitytön

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
EI näistä tiiä. Sekava tilanne. Mutta varmaan jos aattelee, että kaikki mustat on eläimiä, niin helpompi ampua. Mutta ampuisko sitten yhtä helposti jos ois white trashia?

Itehän mulla ei hermo kestäsi ja ampusin varmaan kaikki. Vituttaa älämölö.
 
EI näistä tiiä. Sekava tilanne. Mutta varmaan jos aattelee, että kaikki mustat on eläimiä, niin helpompi ampua. Mutta ampuisko sitten yhtä helposti jos ois white trashia?

Itehän mulla ei hermo kestäsi ja ampusin varmaan kaikki. Vituttaa älämölö.
Mitä jos ihonvärillä ei ollut väliä?
Oikeasti kuinka vajaa ihminen voi olla, että hyökkää toisen kimppuun puukko kädessä, kun poliisi on jo paikalla?

Muistaakseni suomessa on jokunen vuosi sitten vastaava tilanne, jossa poliisi ampui miehen, joka oli aikeissa puukottaa naista. Kaikki olivat tyytyväisiä poliisin työhön.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu ja m1es
Mitä jos musta poliisi ampuisi kuoliaaksi valkoihoisen? Ei varmaan olisi edes uutisoinnin arvoinen asia?
Mitä jos ihonvärillä ei ollut väliä?
Oikeasti kuinka vajaa ihminen voi olla, että hyökkää toisen kimppuun puukko kädessä, kun poliisi on jo paikalla?

Muistaakseni suomessa on jokunen vuosi sitten vastaava tilanne, jossa poliisi ampui miehen, joka oli aikeissa puukottaa naista. Kaikki olivat tyytyväisiä poliisin työhön.
Itse asiassa videolta näkee, että paikalla oli myös musta poliisi. Hänkin olisi erittäin todennäköisesti koulutuksensa mukaisesti käyttänyt asetta puukolla uhatun pelastaakseen, jos sitä olisi tarvittu. Uhkaajan ja uhatun ihonväreillä spekulointi on turhaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Ilman ihonvärejä:

Suomen ja Usan poliisissa on 1 ero:suomalaiset ampuu esim.jalkaan jolloin toiminta pysähtyy mutta se ammuttu voi jäädä eloon, usalaiset sen sijaan ampuu koko tyypin.

Usan poliisilla ois paljon opittavaa suomalaisista kollegoistaan.
(Jossei nyt korruptiota lasketa)
 
vierailija
Ilman ihonvärejä:

Suomen ja Usan poliisissa on 1 ero:suomalaiset ampuu esim.jalkaan jolloin toiminta pysähtyy mutta se ammuttu voi jäädä eloon, usalaiset sen sijaan ampuu koko tyypin.

Usan poliisilla ois paljon opittavaa suomalaisista kollegoistaan.
(Jossei nyt korruptiota lasketa)
Jalkaan ampuminen voi toimia joissain tilanteissa mutta tuollaisessa jossa ollaan puukon kanssa iskuetäisyydellä se voi maksaa viattoman hengen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ilman ihonvärejä:

Suomen ja Usan poliisissa on 1 ero:suomalaiset ampuu esim.jalkaan jolloin toiminta pysähtyy mutta se ammuttu voi jäädä eloon, usalaiset sen sijaan ampuu koko tyypin.

Usan poliisilla ois paljon opittavaa suomalaisista kollegoistaan.
(Jossei nyt korruptiota lasketa)
Mulla on sellainen muistikuva, että Suomessa sattunut tapaus, jossa mies oli puukottamassa naista, jolloin poliisi ampui miestä, päättyi kyllä kuolettavasti, eikä siinä kohtaa enää tähdätty jalkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä