Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no miulle ei tarvi sanoa ku yhesti että on allerginen kissoille niin kyllä mie muistan sen myöhemminki enkä tuputa kotiani pitopaikaksi.
miksette voi pitää siun tai sen kolmannen ystävänne luona niitä pikkujouluja?
Totta kai voidaan, ja pidetäänkin, ne pikkujoulut sit muualla. Yleensä meillä. No problem. Musta vaan on ihan uskomatonta, että kerta toisensa jälkeen se ehdottaa, että ollaan heillä.
no sitä mie justiinsa ihmettelinki että miksi hänen mielestään ette vois pitää teillä tai muualla niitä, että miksi hän aina ehottaa omaa kotiaan ensin?
Varmaan hän ihmettelee, miksi ei olla koskaan heillä
minusta olis surullista, jos mun ystävä naurais tälleen mulle jollaki palstalla et ihan kuin mä hänen mielestään olisin jotenkin yksinkertainen. kummallinen ystävyyssuhde.
En mä hälle naura, korkeintaan rakkaudella. Mie tiiän et hää on säheltäjä pahinta laatua. Meil on oikein hyvä ystävyys :heart:.
jos tiiät et hän on pahan laatuinen säheltäjä, niin mis sit julkisesti ihmettelet hänen huonomuistisuuttaan?
ei, ei toi nauru ollut rakkauden naurua. se oli pilkkanaurua.
No kun musta se on jo kerta kaikkiaan koomista, että joka ikinen vuosi samat kommentit häneltä. Ja tyypin tuntien - voin hyvin kuvitella, että hää syksyn tullen muistaa meidän yhteiset illanvietot, ja keksii loistoidean, että ollaankin tänä vuonna hänen luonaan. Ja ei kun kysymään...
"Mä en käsitä, että miten se voi olla muistamatta tuota asiaa. Jos en ole vuosiin voinut käydä hänen luonaan kissojen takia, en voi niin tehdä nyt tai vastaisuudessakaan. Ei allergia parane.
Todella rasittavaa, taas kerran "
toi sitaatti on aloituksestasi. siitä on lämmin hyväntahtoisuus ja ymmärtämys ystävän persoonaa kohtaan kaukana.
yrität kovasti seli-seli, mut ei mene läpi. olen todella surullinen ystäväsi puolesta siksi et kohtelet häntä tällä tavoin pilkaten ja manaten. en haluaisi olla tollaisessa ystävyyssýhteessa ikinä.