Taas uimahallissa käyneenä voi todeta, että harva alaston ihminen on kaunis.

Ei mua tarvii tuijotella :snotty:

Mä en tykkää jos ihmiset tuijottaa :( Joo tiedän, riipputissien ja riippuva maha raskauksien jäljiltä ei ole kaunista katseltavaa, mutta onko pakko katsoa |O

( en oo kyl käyny pitkään aikaan uimahallissa )

qaz
Kyllä sekin ärsyttää, kun olet uimahallissa ja sitten tuntomerkeillä huudellaan suomi24 sivuilla, että olihan hotti uikissa tänään.

Varsinkin kun kaikki tietää, kenestä puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen miettiny monesti samaa.
Tai oikeastaan miettiny, miksi alastomuus liitetään seksikkyyteen, kun kuitenkin suurin osa ihmisistä on paljon seksikkäämpiä kun ympärilklä on jonkunsortin rihma.
Just tätä tarkoitin, alastomuus on mun silmään yäk, mutta kun joku riepu päällä on paljon hotimpi.

vieras
Eipä ole kauaa, kun tällä palstalla joku sanoi, että eihän siellä uimahallista kenenkään ulkonäköä tuijotella, kun eräs valitti karmeista leikkausarvistaan. Joo, eipä tosiaan katsella toisten ulkonäköä... ja sitten oikein tiedotetaan netissä että mitä on tullut nähtyä.

eyyeey
Mä painan 100 kiloo, mulla roikkuu tissit ja 3 raskauden jälkeen myös mahanahka(lapset kaikki 4,5kg ja 56cm)

JA en varmaankaan ole kaunista katseltavaa, mut "sou"!

Miks siel pitää katella sillä silmällä? Vai johtuuko siitä et oon ite "ällö" etten pidä muita ällöinä, enkä kyl hirveesti kattele

Yhteistyössä