tAAS TYTTÖJEN PÄÄSSÄ NOITA HIIVATIN MUSTIAPISTEITÄ...tuun hulluks...

mitä ne on isommalla tytöllä oli niitä täitä 2 viikkoa sit, ollaan pesty shampoolla ja pesty lakanta ym.enkä oo enään nähnyt saivareita(kuolleita) tai eläviä täitä..mut mitä ne pienet pisteen kokoset mustat on??? niitä nyt äsken näin...ja sielä täällä eniten tossa päälaella, varmaan kymmenen ainaki sain ronkittua pois... :'( :'( mä en jaksa....
 
vieras
Voiko päätäit poistaa hiuksista myös etikalla?
Etikka ei korvaa lääkehoitoa. Sen sijaan etikkaa voi käyttää apuna saivareiden irrottamisessa hiuksista. Tätä tarkoitusta varten päänahan ja/tai täikamman voi käsitellä esimerkiksi seoksella, jossa on puolet etikkaa ja puolet vettä. Tämä toimenpide tehdään sen jälkeen, kun päätäit on ensin häädetty asianmukaisella lääkehoidolla.
 
no nyt äsken mä löysin omasta päästäni "kökön" mustaa, se oli kyllä semmosta "rapisevaa" niinku ei samanlaista mitä tytöltä löysin ja siis se oli hiuksissa ei päänahassa, oisinko voinu levittää niitä pisteitä tytölle omien käsieni kautta, tää kuulostaa jo hullun puheelta :xmas: mut taidan olla sekoomassa..... :D
 
vierailija
Ei niistä ota selvää. Minulle apteekkari sanoi että ovat täin munia. Ne on kuulemma tummia. Jollekin toiselle on sanottu apteekista että eivät ole. Tämän toisen apteekkarin mukaan täin munat on vaaleita.

En tiennyt mitä on, mutta pesin Hedrinillä ja ei niitä ainakaan enää ole. Mielenrauhaa!
 
vierailija
Mutta nää siis einolleet ollenkaan kiinni missään hiuksissa. Se saa epäilemään... Ihan helposti putoilivat /rapsuttamalla lähtivät. Jos siis sai niistä edes otetta. Niin pieniä olivat! Siis tein sen pesun, kun tuntui, ettei niitä saa kynsiin siis millään.

Ei niistä ota selvää. Minulle apteekkari sanoi että ovat täin munia. Ne on kuulemma tummia. Jollekin toiselle on sanottu apteekista että eivät ole. Tämän toisen apteekkarin mukaan täin munat on vaaleita.

En tiennyt mitä on, mutta pesin Hedrinillä ja ei niitä ainakaan enää ole. Mielenrauhaa!
 

Yhteistyössä