R rontto, muriseva harmaa Vieras 10.06.2009 #1 Mä en pääse kirjautumaan lainkaan *murisee* Ja olis pitännyt laittaa yv-täkin *marisee*
P pieni sydän harm. Vieras 10.06.2009 #4 sama vika täällä Heitti mut yhtäkkiä ulos eikä anna kirjautua uudelleen
K kirspe harmaana Vieras 10.06.2009 #5 Juu niin tökkii, mut se heitti pihalle eikä päästä kirjautuun takas.
R Rosalie Hale harmaana Vieras 10.06.2009 #6 Mä aattelin et se olis vaan mulle joku vihje nostaa persus ylös, mut näemmä se on st ihan palstan kattava harmauden aalto mikä iski
Mä aattelin et se olis vaan mulle joku vihje nostaa persus ylös, mut näemmä se on st ihan palstan kattava harmauden aalto mikä iski
S Sisu harmaana Vieras 10.06.2009 #7 Minutkin nakkasi eka pihalle, eikä sen jälkeen ole antanu kirjautua
J Jaanuska Vieras 10.06.2009 #10 Joo niin tökkii ja piti kuulemma toimia paremmin viimeisen huollon jälkeen mut suosta on kaikki ne, heitti ulos eikä pääse enää sisälle :/
Joo niin tökkii ja piti kuulemma toimia paremmin viimeisen huollon jälkeen mut suosta on kaikki ne, heitti ulos eikä pääse enää sisälle :/