Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 23:03 Nöppäri harmaana kirjoitti:Pakkaa sen laukut ja lähetä äidilleen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 13:39 honiska kirjoitti:meillä kans jos mä teen ruoan, ukko voi olla syömättä jos ei kelpaa. ja pizzalle ei lähdetä!! mut oon sille saanu päähän tolkutettua että ne hommat joita en päivän mittaan oo kerenny tai viitsiny tehdä, jaetaan illalla tasan tai sit mies tekee. mä oon jo hoitanu päivällä lapset ja ruokakin on yleensä valmis kun mies tulee töistä. jos on jotain valittamista vielä ni tehköön itse.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2004 klo 09:41 jyräys kirjoitti:Tää ei oo tarkoitettu mitenkään puolustukseksi, mutta...
eihän meillä mitään monimutkaisia aivomekanismeja ole kuten teillä. (hei, miks me muuten oltais intissäkin. Te ette varmaan suostuis niihin käskyihin kun nehän ovat ihan järjettömiä.Vitsi)
Joo, meillä äiti on kotona ja tekee omasta halustaan yleensä kotityöt. Olen sanonut että jos ei jaksa, niin jättää mulle. Tai sit tehään yhessä. Kaupassa käydään yhdessä kun tuun autolla töistä. Se olis järjetöntä hänen käydä lapsen kanssa. Kantaa kassit ja huolehtii lapsesta.
Ruoasta ei myöskään valiteta. Niin se pitää opettaa lapsellekin. Vaimo kyllä tekee yleensä ruoat. Joskus vkloppuna teen meille.
Mutta yleisesti ottaen, ei tulis mieleenkään valittaa ruoista, siivouksesta tms. kun vaimo tekee aivan täyttä työpäivää täällä kotona. Eikä edes ole mitään syytä valittaa.
Kaikille kotiäideille täysi tunnustus ja palkkaa valtiolta, tai enemmän tukea!
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2004 klo 05:56 Haaveilija kirjoitti:Hmm... Ollut koulussa 3 tuntis ja PELANNUT lopun päivän. Minkä ikäinen miehesi on??
Itse en edes ymmärrä, mikä voi kiinnostaa pelien hakkaamisessa. Jossain vaiheessa pitäisi kuitenkin kasvaa aikuiseksi. Uskomatonta, että tutkimuksen mukaan pelaajien keski-ikä on jo 29v!!! Ja sehän tietysti nousee koko ajan, koska ihmiset eivät halua aikuistua. Helpompi vissiin pärjätä elämässä, kun jättää aikuisten huolet päänsä ulkopuolelle.
Missä miehesi on pelannut? Jos pelikone on kotona, niin vahvasti suosittelen, että heität sillä vesilintua. Kohta myös lapsesi vain pelaa ja odottaa valmista käteen. Siinä sinulla on sitten 2 lasta vinkumassa.