vierailija

Massiivinen ketjukolari Lempäälässä: ”Toistakymmentä autoa”
Hätäkeskus sai ilmoituksen tieliikenneonnettomuudesta hieman ennen puoli kuutta illalla.
Ikävä kyllä puolet helsinkiläisistä on juntteja ja espoolaisista kaikki.Tilannehuone.fi niin kyllä niitä juntteja riittää ympäri maata myös Hesaan ja Espooseen.
Mä olen sitten ilmeisesti ihan hiton pro juntiks, kun ei sattunut mitään, vaikka ajelin pitkin (maalais)pitäjää koko illan ja muorit ja vaaritkin tuli hoidettua ajallaan...
-kotihoitsu-
Mä olen sitten ilmeisesti ihan hiton pro juntiks, kun ei sattunut mitään, vaikka ajelin pitkin (maalais)pitäjää koko illan ja muorit ja vaaritkin tuli hoidettua ajallaan...
-kotihoitsu-
Hienoa, onko allasi neliveto?Mä olen sitten ilmeisesti ihan hiton pro juntiks, kun ei sattunut mitään, vaikka ajelin pitkin (maalais)pitäjää koko illan ja muorit ja vaaritkin tuli hoidettua ajallaan...
-kotihoitsu-
Maalla hiekoitetaan teitäHienoa, onko allasi neliveto?
Maalla asuvana en ikinä luopuisi siitä.
Ei ollut. Työnantajan auto. Ei maalla tarvitse nelivetoja, jos on hiukan järkeä päässä ja katso mihin ajaa ja mihin ei. Ikinä en ole jäänyt vielä edes kiinni. Sen verran jo näitä töitä tehnyt, että osaa ennakoida. Välillä joutuu kyllä pikkusen kävelemään, jos pihassa ei ole lumitöitä tehty, mutta mielummin niin, kun sitten ollaan kiinni ja yritetään metsästää auraajia tai hinaajia jostain ja mummut jää hoitamatta.Hienoa, onko allasi neliveto?
Maalla asuvana en ikinä luopuisi siitä.
Ei lumisateella kannata hiekoitella...Maalla hiekoitetaan teitä
turvallisuusväli sen mukaanEi lumisateella kannata hiekoitella...
Ei ollut. Työnantajan auto. Ei maalla tarvitse nelivetoja, jos on hiukan järkeä päässä ja katso mihin ajaa ja mihin ei. Ikinä en ole jäänyt vielä edes kiinni. Sen verran jo näitä töitä tehnyt, että osaa ennakoida. Välillä joutuu kyllä pikkusen kävelemään, jos pihassa ei ole lumitöitä tehty, mutta mielummin niin, kun sitten ollaan kiinni ja yritetään metsästää auraajia tai hinaajia jostain ja mummut jää hoitamatta.
Linkki?hesalaisethan on jo vaihtaneet kesärenkaita autonalle. että siinä teille junttiutta
linkki on edelleen siellä pyllyssäsi.Linkki?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat