Taas sitä joudutaan kohdunsuun tähystykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Pari vuotta sitten mulla oli papa luokkaa 3 ja sain lähetteen kohdunsuun tähystykseen ja samalla otettiin koepaloja.No,niissä ei mitään löytynnyt.Nyt olen sitten käynnyt tämän vuoden ajan muistakin syistä tarkistuksissa tihennetysti.Nyt sitten otettiin muutama viikko sitten papa ja viime viikolla tuli taas kutsu kohdunsuun tähystykseen.Ei tosin ollut laitettu mitään luokkaa että kuinka koholla olivat,oli vaan että irtosolunäytteessä olleiden tulehdusmuutosten takia suoritetaan kyseinen toimenpide.Mulla tosin tutkitaan pikkusen tarkemmin noiden tulehdustenkin suhteen koska muutaman vuoden ajan on ollut jos jonkinlaista ongelmaa.
Toisaalta epäilen että voisi johtua ihan hiivasta.
Nyt vaan mietin että suorittaako ne vaan sen tähystyksen sillä mikroskoopilla vai mikä se laite nyt oli kun ei tuossa ainakaan puhuttu mitään koepalojen ottamisesta?Viimeksi ihan sanoivat että ottavat myös koepaloja.Ja jos siellä olis jotain muuta löydöstä ollut niin eikös tuossa kutsussa sitten olis ollut asia ilmaistu jotenkin muuten kuin että on tulehdusmuutoksia?
Mulla kyllä on aika tosi nopeasti eli jo ensi tiistaina.
Papaa ottaessa se lääkäri tosin jo totesi että punoittaa ja kun otti sen näytteen niin sanoi että rupesi vuotamaan joka viittaisi tulehdukseen tai hiivaan.

Yhteistyössä