Taas se nähtiin ettei opettajilla ole mahdollisuuksia pitää kuria kurittomina kasvaneille lapsille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinhän se nähtiin. Itse olin eräänlainen häirikköoppilas, mutta en olisi koskaan mennyt vasikoimaan opettajaa. Ensinnäkin jos olisin ollut niin munaton, että otan opettajalta turpaan, en olisi kehdannut sitä myöntää. Toiseksi jostain mustelmista valittaminen olisi ollut todella noloa. Ja kolmanneksi vasikoiminen nyt ei vaan yksinkertaisesti olisi käynyt päinsä. Mutta niin ne ajat muuttuvat. Nykynuoret ovat ihmeellisiä rottia.
 
vierailija
Läksyjen teko ei ole koulun, vaan kodin vastuulla. Hienoa että koulu yrittää siinä auttaa läksyparkin muodossa, mutta kyllä se on vanhempien asia saada se muksu menemään sinne.
Ope toimi väärin ja ylitti rajansa, mutta pahemmat seuraukset oppilaalle on oppimattomuudesta kuin käden mustelmista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Niinhän se nähtiin. Itse olin eräänlainen häirikköoppilas, mutta en olisi koskaan mennyt vasikoimaan opettajaa. Ensinnäkin jos olisin ollut niin munaton, että otan opettajalta turpaan, en olisi kehdannut sitä myöntää. Toiseksi jostain mustelmista valittaminen olisi ollut todella noloa. Ja kolmanneksi vasikoiminen nyt ei vaan yksinkertaisesti olisi käynyt päinsä. Mutta niin ne ajat muuttuvat. Nykynuoret ovat ihmeellisiä rottia.
nykynuoret ei häpeä mitään. ne ilmoittaa kaiken minkä vain pystyvät ilmoittamaan eteenpäin. koska mm. kukkahattu tädit toitottaa koko ajan, että kaikesta pitää tehdä ilmo.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä