Taas se mies teki sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
On vieläkin suuttunut siitä kun päivällä huomautin niistä pöydällä lojuvista astioista. Tuli tunti sit kotiin, söi ja meni nukkumaan. Ei sanonut mitään. Huomenna pitäis lähtee Puuhamaahan. Nyt ku mies on vihanen, niin se saa taas hyvän tekosyyn olla lähtemättä. Luultavasti lähtee vaan aamulla aikasin rakennukselle eikä puhu mitään. Ei se välitä, vaikka olen pojalle luvannut, että huomenna se pääsee sinne puuhamaahan. :( Mies meinas tehdä saman pari vuotta sitten; suuttu jostain olemattomasta päivää ennen ku piti lähtee Muumimaahan. Mies sano, et mä voin mennä pojan kanssa yksin sinne, mut mä pakotin sen mukaan. Välillä tuntuu, et se ihan tahalleen keksii syitä olla kiukkunen, ettei tarttis lähtee perheen kanssa mihinkään. :'( :headwall:

Jätä jo illalla lappu pöydälle, että sinne puuhamaahan sitten mennään, vaikka mököttäisitkin ja lapsen takia olis parempi olla mököttämättä.
Jos aikoo lähteä ennen sun heräämistä, niin tietää ainakin, mitä mieltä olet lähtemisestä!
Vaikka inhottavaa varmaan lähteä reissuunkin mököttävän kaverin kanssa, kun tarkoitus olis, että kaikilla on kivaa!?

Voi että tuli paha mieli sun puolesta. Mä tiedän tuon koska mun isä teki joskus tuota samaa ja me ei päästy reissuun ollenkaan. Aina reissuun edeltävänä päivänä oli itellä pelko ett' keksiikö iskä jonkun tekosyyn miksi ei lähdetä :ashamed:

Hassuinta tässä on, että mies ehdotti Puuhamaa reissua itse viime kesänä, mutta sanoin suoraan, etten jaksa lähteä, koska olin viikot töissä ja viikonloppuna halusin levätä. Enkä olis jaksanut olla siellä ison mahani kanssa. Mies ymmärsi eikä lapselle silloin puhuttu mitään, niin ei tullut pettymyksiäkään. Kyllä mä ymmärrän, et sitä taloakin pitäis rempata, mut eikös sitä vois yhden päivän lomastaan olla perheen kanssa? :/

Yhteistyössä