Taas rasistisen väkivaltainen hyökkäys maahanmuuttajia kohtaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi poliisi ei tee mitään?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi poliisi ei tee mitään?

Vieras
Samuli pysäytti korttivarkaan!

Keskiviikko 28.9.2011 klo 06.13
- Tarrasin miestä rinnuksista kiinni ennen kuin itsekään tajusin tapahtunutta, sankarinuorukainen kertoo.

- En pelännyt yhtään, kun tarrasin mieheen kiinni, Samuli sanoo tapahtumapaikalla Siltasaarenkadulla Helsingin Hakaniemessä. (JENNI GÄSTGIVAR)FAKTA

Hatarat tuntomerkit

Pankkikorttivarkauksien tutkintaa vaikeuttaa, että tekijöistä saadut tuntomerkit ovat hyvin hatarat. Tekijät ovat poliisin mukaan ulkomaalaisia nuorehkoja miehiä. Heillä on tummat lyhyet hiukset.

Poliisi pyytää tekijöistä havaintoja numeroon 071 877 4002 arkisin kello 8-16
LUE MYÖS
Erikoisia varkauksia pankkiautomaateilla
Espoolainen Samuli, 20, oli kävelemässä Siltasaarenkatua pitkin Helsingin Hakaniemessä maanantaiaamuna kello 9 aikoihin.

Hän kiinnitti huomionsa kahteen oudosti käyttäytyneeseen ulkomaalaiseen mieheen.

Miehet seisoskelivat pankkiautomaatilla asioineen naisen takana.

- Kolmikko ei selvästikään ollut samaa seuruetta. Toinen miehistä kuikuili koko ajan naisen olkapään yli, Samuli sanoo.

Samaan aikaan naisen toisella puolella ollut mies heitti jonkun paperin maahan. Se oli mahdollisesti viiden euron seteli.

- Sen jälkeen mies taputti naista olkapäälle ja ilmeisesti sanoi, että tältä tipahti jotain.

- Nainen kyykistyi, jolloin toinen miehistä vetäisi kortin tosi nopeasti ulos automaatista. Hämääjä lähti juosten karkuun ja kortin siepannut tuli minua kohti hitaasti vauhtiaan kiihdyttäen, Samuli kertoo.

Seinää vasten

Itsepuolustuslajeja harrastanut Samuli ei jäänyt toimettomaksi.

- Tarrasin miestä rinnuksista kiinni ennen kuin itsekään tajusin tapahtunutta.

- Painoin hänet seinää vasten ja huusin: "Anna se kortti tänne".

- Mies vastusteli eikä antanut korttia, vaan solkotti jotain englanniksi.

Samuli korotti ääntään entisestään. Se tehosi ja mies luovutti kortin.

Pääsi karkuun

- Mies alkoi kuitenkin rimpuilla ja vastustella niin lujasti, että pääsi irti otteestani.

Samuli meni automaatilla asioineen naisen luokse.

- Hän oli hyvin hämillään ja alkoi olla paniikissa.

- Nainen sanoi, että häneltä varastettiin juuri pankkikortti. Hän ei selkeästi ymmärtänyt, miten se oikein tapahtui.

- Sanoin, että aika lähellä se oli, mutta tässä on korttisi. Selitin hänelle, miten kaikki kävi. Hän oli hyvin kiitollinen saatuaan korttinsa takaisin, Samuli kertoo.

Hänen mielestään pankkikorttivarkaiden toiminta näytti hyvin ammattimaiselta.

- Luulen, että he ovat tehneet sitä ennenkin.

huhhuijaa hei camoon eilisessä oli jo tarpeeks mee sinne homma forumille vouhkaamaan pliide eläkä pilaa tätä PERHE palstaa tolla robottimaisella postauksella.

Kaikki suomessa oleilevat (laillisesti tai laittomasti) Eivät ole maahanmuuttajia

Kaikki suomessa oleilevat (laillisesti tai laittomasti) Eivät ole maahanmuuttajia

NiinPÄ. Ilmeisesti kaikilla ei riitä älykkyysosamäärä tämän tajuamiseen. Olen itse sitä mieltä, että maahan turisteina tulevia rikosten tehtailijoita pitäisi kohdella siten, että rajan yli mahdollisimman pian ja kielto tulla takaisin.

Tällä asialla ei vain ole mitään tekemistä MAAHANMUUTON kanssa, vaikka tämä yksi valopää ei sitä ymmärrä. Ja joo, ihan oikeissa maahanmuuttajissa on k-päitä niiden mukavien seassa, ihan niin kuin suomalaisissakin. Kukaan täysipäinen ei väitä, että mikään ihmisryhmä olisi vain jotain positiivista tai pelkästään negatiivista. No, nämä mamu sitä ja tätä -intoilijat eivät ilmeisesti omaa tervettä järkeä tai suhteellisuudentajua lainkaan, vaan KAIKKI mamut, turistit ja muuten vain vääränlaiset ihmiset ovat kollektiivisesti persiestä ja samaa massaa.

• Tykkää
Reactions: Wolt
b040.gif

[QUOTE="hohhoijakkaa";24719883] Olen itse sitä mieltä, että maahan turisteina tulevia rikosten tehtailijoita pitäisi kohdella siten, että rajan yli mahdollisimman pian ja kielto tulla takaisin. [/QUOTE]

Millä laillisella keinolla rikolliset EU-kansalaiset voidaan karkoittaa Suomesta ja estää heidän paluu Suomeen tekemään rikoksia?

[QUOTE="vieras";24719985]Missään ei lue että tekijät ovat turisteja. Minä uskon niin kauan että asialla on mamut, kunnon toisin todistetaan.[/QUOTE]

Niin teen minäkin. :attn:

Yhteistyössä