Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mutta kun me nimenomaan haluttiin tupakeittiö. Ihan tuon pohjakuvan perusteella päädyttiin tuohon talopakettiin
. Mä vaan en ymmärtänyt lukea tuota pohjakuvaa tarkemmin ja siksi ollaan nyt tässä tilanteessa. Olis voinut tehdä muutoksia jos olisin huomannut aiemmin. Näin jälkiviisaana olisin siirtänyt takkaa enemmän keittiöön päin ja makkarin oviaukon lähemmäs seinää. Silleen olisin saanut pituutta lisää tuolle olohuoneen lyhyelle seinälle.
Mutta turha tässä on jossitella, muutosmahdollisuudet meni siinä kohtaa kun perustuksiin laitettiin vahvistukset muurin paikalle :snotty: (eli siis toisin sanoen sangen aikaisessa vaiheessa jolloin olin kaikessa rakentamiseen liittyvässä täysin ummikko).
joo, siis tarkotin vaan nakata ilmaan erinäisiä vaihtoehtoja, kuhan ääneen pohdin. oon tässä seurannu vierestä erään toisenki kaverin ekan omakotitalon rakennuspuuhia ja heillä samankaltasia ongelmia ku teilläki
toi on tosi että perustusvaiheessa tarttis jo olla selkeet sävelet että mitä mihinki tulee. mutta mistäpä sitä tietää ku ekaa taloa rakentaa? oliko teillä käytössä 3D-kuvat talon sisätiloista niillä suunnitelmilla miten ite nuo kohat ratkasitte?