V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26491373:Kertoo kenties ap:stakin jotakin...
Ai? Mitä se hänestä kertoo?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26496485:Ai oho. Siis jos tyyppi on tuollainen ja ap on seurustellut hänen kanssaan, niin ehkä ei ole (ollut) ap:llakaan kaikki muumit laaksossa. Sama koskee tätä aloitusta ja sen antamaa kuvaa ap:sta.
Ahaa. Aloituksessahan ei käy ilmi, onko aloittajan exä käyttäytynyt noin jo yhdessäolon aikana vai vasta eron jälkeen. No ehkä mullakaan ei sitten ole kaikki muumit laaksossa kun exäni on kyllä tehtaillut rikoksia paljonkin eromme jälkeen. Sellaista ei tehnyt silloin kun olimme yhdessä, eromme jälkeen paljonkin. Päihteiden käyttö ja mielenterveysongelmat muuttivat käyttäytymistä aika roimasti, suhteemme alkuaikoina hän kuitenkin oli hyvä, töissä käyvä mies, hellä puoliso ja huolehtiva isä. Aika pelottavalle kyllä kuulostaa, että minuakin arvioidaan yksinomaan sen perusteella että mieheni on eron jälkeen käyttäytynyt noin. Jotenkin olen ajatellut, että joskus siinä vain käy niin, että valitsee väärin, tekee virhearvion tai valitsee jonkun, joka tekee niitä virhearvioita. Pisti silmääni vain tämä aloitus, kun itsekin joskus olen bongannut lehtien palstoilta juttuja, joiden lähes varmasti tiedän olevani exäni tekosia. No, sellaist se on kun ei oo muumit laaksossa. Itse ei tee mitään pahaa mutta kun ex tekee niin ei mullakaan sitten oo muumit laaksossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26496562:Sori Pesky. Luin kyllä rivien välistä että otit vähän itseesi. : /
Mitähän tähän nyt sanoisi... Minulle nyt vaan tuli mieleen klassikko "vakka kantensa valitsee". En voi sille mitään.
Niin. Kieltämättä minuun sattuu se, että sellaisen ihmisen tekemiset, johon minulla ei ole valtaa mitenkään vaikuttaa, määrittävät sen, millaisena minut nähdään. Yksi väärä valinta ja puff, minä olen ikuisesti leimattu. Siinä unohtuu tittelit ja tutkinnot, oman ja lasten henkisen kasvatuksen vaaliminen, äitiyden olemus, saavutukset työssä, opinnoissa, lähimmäisenä ja ystävänä kun yhden kerran teki sen väärän valinnan. Voi vittu, ei voi muuta sanoa.
Liioitteletkohan nyt vähän...Niin. Kieltämättä minuun sattuu se, että sellaisen ihmisen tekemiset, johon minulla ei ole valtaa mitenkään vaikuttaa, määrittävät sen, millaisena minut nähdään. Yksi väärä valinta ja puff, minä olen ikuisesti leimattu. Siinä unohtuu tittelit ja tutkinnot, oman ja lasten henkisen kasvatuksen vaaliminen, äitiyden olemus, saavutukset työssä, opinnoissa, lähimmäisenä ja ystävänä kun yhden kerran teki sen väärän valinnan. Voi vittu, ei voi muuta sanoa.