Taas on mun exä päässy Iltalehteen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi se on noin hullu? Käyttääkö jotain huumeita, mömmöjä vai onko rappioalkoholisti joka riehuu juoppohulluuskohtauksissaan? Mua ei kyllä huvittaisi yhtään.
Aika säälittävä ihminen, joka on kokoajan noin sekaisin :( Tollainenhan kuuluisi johonkin hoitolaitokseen.

[QUOTE="vieras";26491301]Mies tuhosi vuokra-asuntonsa jo toistamiseen - Katso kuva! | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

hahaha! :D[/QUOTE]

Tiedätkö, että meitä jotka sen asunnon kunnostamisen jo toistamiseen maksamme veromarkoillamme ja lisäksi sen ääliön elämisen vankilassa tai seuraavassa asunnossa, niin meitä ei naurata yhtään :(. Voin sanoa, että vituttaa. Ja että juuri tälläisten takia Kokoomus tulee jatkossakin vetämään vaalivoittoja. Ihmiset ovat kyllästyneitä siihen, että jotkut maksattavat elämänsä muilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26496485:
Ai oho. Siis jos tyyppi on tuollainen ja ap on seurustellut hänen kanssaan, niin ehkä ei ole (ollut) ap:llakaan kaikki muumit laaksossa. Sama koskee tätä aloitusta ja sen antamaa kuvaa ap:sta.

Ahaa. Aloituksessahan ei käy ilmi, onko aloittajan exä käyttäytynyt noin jo yhdessäolon aikana vai vasta eron jälkeen. No ehkä mullakaan ei sitten ole kaikki muumit laaksossa kun exäni on kyllä tehtaillut rikoksia paljonkin eromme jälkeen. Sellaista ei tehnyt silloin kun olimme yhdessä, eromme jälkeen paljonkin. Päihteiden käyttö ja mielenterveysongelmat muuttivat käyttäytymistä aika roimasti, suhteemme alkuaikoina hän kuitenkin oli hyvä, töissä käyvä mies, hellä puoliso ja huolehtiva isä. Aika pelottavalle kyllä kuulostaa, että minuakin arvioidaan yksinomaan sen perusteella että mieheni on eron jälkeen käyttäytynyt noin. Jotenkin olen ajatellut, että joskus siinä vain käy niin, että valitsee väärin, tekee virhearvion tai valitsee jonkun, joka tekee niitä virhearvioita. Pisti silmääni vain tämä aloitus, kun itsekin joskus olen bongannut lehtien palstoilta juttuja, joiden lähes varmasti tiedän olevani exäni tekosia. No, sellaist se on kun ei oo muumit laaksossa. Itse ei tee mitään pahaa mutta kun ex tekee niin ei mullakaan sitten oo muumit laaksossa.

Ahaa. Aloituksessahan ei käy ilmi, onko aloittajan exä käyttäytynyt noin jo yhdessäolon aikana vai vasta eron jälkeen. No ehkä mullakaan ei sitten ole kaikki muumit laaksossa kun exäni on kyllä tehtaillut rikoksia paljonkin eromme jälkeen. Sellaista ei tehnyt silloin kun olimme yhdessä, eromme jälkeen paljonkin. Päihteiden käyttö ja mielenterveysongelmat muuttivat käyttäytymistä aika roimasti, suhteemme alkuaikoina hän kuitenkin oli hyvä, töissä käyvä mies, hellä puoliso ja huolehtiva isä. Aika pelottavalle kyllä kuulostaa, että minuakin arvioidaan yksinomaan sen perusteella että mieheni on eron jälkeen käyttäytynyt noin. Jotenkin olen ajatellut, että joskus siinä vain käy niin, että valitsee väärin, tekee virhearvion tai valitsee jonkun, joka tekee niitä virhearvioita. Pisti silmääni vain tämä aloitus, kun itsekin joskus olen bongannut lehtien palstoilta juttuja, joiden lähes varmasti tiedän olevani exäni tekosia. No, sellaist se on kun ei oo muumit laaksossa. Itse ei tee mitään pahaa mutta kun ex tekee niin ei mullakaan sitten oo muumit laaksossa.

Montako aloitusta asenteella LOLLLL OMG JEEE :D :D olet tehnyt noista exästäsi kertovista uutisista?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26496562:
Sori Pesky. Luin kyllä rivien välistä että otit vähän itseesi. : /
Mitähän tähän nyt sanoisi... Minulle nyt vaan tuli mieleen klassikko "vakka kantensa valitsee". En voi sille mitään.

Niin. Kieltämättä minuun sattuu se, että sellaisen ihmisen tekemiset, johon minulla ei ole valtaa mitenkään vaikuttaa, määrittävät sen, millaisena minut nähdään. Yksi väärä valinta ja puff, minä olen ikuisesti leimattu. Siinä unohtuu tittelit ja tutkinnot, oman ja lasten henkisen kasvatuksen vaaliminen, äitiyden olemus, saavutukset työssä, opinnoissa, lähimmäisenä ja ystävänä kun yhden kerran teki sen väärän valinnan. Voi vittu, ei voi muuta sanoa.

Niin. Kieltämättä minuun sattuu se, että sellaisen ihmisen tekemiset, johon minulla ei ole valtaa mitenkään vaikuttaa, määrittävät sen, millaisena minut nähdään. Yksi väärä valinta ja puff, minä olen ikuisesti leimattu. Siinä unohtuu tittelit ja tutkinnot, oman ja lasten henkisen kasvatuksen vaaliminen, äitiyden olemus, saavutukset työssä, opinnoissa, lähimmäisenä ja ystävänä kun yhden kerran teki sen väärän valinnan. Voi vittu, ei voi muuta sanoa.

Liliihän puhuu ap:sta. Ei sinusta.

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
Liioitteletkohan nyt vähän...

[QUOTE="vieras";26496583]Montako aloitusta asenteella LOLLLL OMG JEEE :D :D olet tehnyt noista exästäsi kertovista uutisista?[/QUOTE]

No en varmaan yhtään. Toisaalta myöskään aloittaja ei sano LOL, OMG eikä jee. En puutu tässä mitenkään aloittajan asenteeseen, eikä siitä voikaan paljon päätellä yhden lausahduksen perusteella, ainoastaan siihen ajatusmalliin, että aloittajankin täytyy nyt olla täysin pimeä jos hänen exänsä on tuollaista tehnyt. Sitä minä en ymmärrä. Tiedän monia, palstaileviakin, jotka ovat joskus seurustelleet nykyisen (tai jopa silloisen) rikollisen kanssa, mutta ihan toimivia, järkeviä ihmisiä joista ei heti tulisi mieleen sanoa, että muumit ei oo laaksossa tai että vakka kantensa valitsee eikä siitä sitten muuta.

Yhteistyössä