Taas o alotusongelma, potkikaas miut liikkeelle joteki!*turhis*Ja huutismyyjät,kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Miul ois tuol oottamassa iiso laatikollinen+pari muovipussia vaatetta, jotka pitäs laittaa myyntiin.
Ja kun ei vaan jaksas alottaa.

Vinkkejä kans, paljonko vois laittaa vauvanvaatteille hintaa huutikseen, meneekö pakettina vai yksittäin paremmin? Ja jos pakettia niin miten paljon eri kokoja voi laittaa samaan pakettiin?
Pari pientä pakettia on jo myynnis mut ei tunnu kiinnostavan kun ei oo uusretroja tms. vaan ihan perusvaatetta.
Ostaako kukaan ees käytettynä niitä?

Mä tiedän tuon tunteen, kun pitäis, pitäis ja pitäis. Mulla meni 3 päivää, että sain itsestäni irti senvertaa, että naputtelin pari kohdetta huutikseen. Viime kaupoista on jo aikaa, joten meni hetki, että taas pääsin jyvälle niiden ilmojen laatimisessa :D

Mä henkilökohtaisesti myyn paremmin (paljon paremmin) kirppiksellä, kuin huutiksessa, mutta jos huutis on sun valinta, niin koitan neuvoa :)

Mä ennemmin itse katselen paketteja sillä yksittäiskohteita on satoja, ellei joap tuhansia. Yksittäin kannattaa myydä söpöstelyvaateet, mutta tavisvaatteet pakettina ehdottomasti. Kaikkia yksittäiskohteita en ole myynyt huutiksessa, mutta vaatepaketit on kaikki menneet.

Joskin mulla on lähtöhinta 0€ ja 1€ korotukset, eli välillä saan hyvin ja välillä hyvin huonosti paketista rahaa. Hintavarausta en laita, kun en itsekään tykkää hintavarauksellisia tuotteita huudella.

Yksittäiskohteisiin laitan aina joko pelkän osta heti hinnan, tai sitten laitan siihen molemmat vaihtoehdot. Mä tykkään siis nopeista kaupoista puolin ja toisin.

Vain yhtä kokoa yhteen pakettiin on mun nyrkkisääntöni, jos vaatteita on senvertaa, että niistä paketin aikaiseksi saa. Monta kertaa on mennyt ihana paketti sivusuun kun siinä on ollut kahta kokoa joista toinen on meille jo liian pieni. Jos haluat välttämättä tehdä paketteja joissa koot sekaisin, niin laita max kahta kokoa samaan pakettiin.

Mä ainakin ostan käytettyjä perusvaatteita ja multa ostetaan niitä, joten väitän että ne menee kaupaksi, kun hinat on kohdillaan. Huutiksessa ostaja joutuu amksamaan myös postikulut ja se vähän karsii sitä hintaa, kun on perusvaatteesta kyse. Mun blogissani on melko laaja otanta lastenvaatteiden hinnoista. Laita vaikka sitä luokkaa, niin eiköhän ne mene :)

Chef shoppaa osa 2

[QUOTE="omena";22891090]*potkaisee* Jos sä meet järkkäämään vaatteet, mä meen viikkaamaan pyykit ja petaamaan sängyt ;) Työniloa! :D[/QUOTE]

Kiitos, samoin siulle!

Ja isot kiitokset Chefille kans!

Voihan kökkänä, tais mennä ulkonen kiintolevy rikki..putos ja nyt pitää tosi outoa ääntä, eikä mitään tapahdu. Tää oli se paha painajainen, tuolla kovalevyllä kun on yhtä sun toista melko tärkeää matskua, kuvia jne.:headwall::'(

Yhteistyössä