N
niin
Vieras
juttelin erään miehen kanssa chatissa, siis ekaa kertaa. ei oltu vaihdeltu muita viestejä. mies vaikutti ihan normaalilta ja tavalliselta, ja antoi mulle puhelinnumeronsa kun lopetettiin chattailu. mä kun oon hiukan tämmönen.. niin onko toi ihan ok antaa heti numeronsa vai pitäiskö olla jotenkin varuillaan tms? älkääkä naurako, mä kysyn ihan tosissani. omaa numeroani en uskaltanut vielä antaa, vaikka ajattelin että voi olla että laitan tekstarin jossain vaiheessa päivää.
mut siis mies ei tiedä musta juuri mitään muuta kuin mitä mun deittiprofiili kertoo, chatissa juteltiin vähän niitä näitä, unelmakumppanin piirteitä yms mutta ei mitään sen erikoisempaa.
muutenkin oli hämmentävää, miehellä oli kuvia joita se oli siis ottanut itsestään omassa kodissaan. ja sen sisustustyyli on just sama kuin mulla. ihan samanlaiset verhot, päivänpeitteet, koristetyynytkin sillä oli kuin mulla.
puhumattakaan muista jutuista joita niistä kuvista näkyi.
mut siis mies ei tiedä musta juuri mitään muuta kuin mitä mun deittiprofiili kertoo, chatissa juteltiin vähän niitä näitä, unelmakumppanin piirteitä yms mutta ei mitään sen erikoisempaa.
muutenkin oli hämmentävää, miehellä oli kuvia joita se oli siis ottanut itsestään omassa kodissaan. ja sen sisustustyyli on just sama kuin mulla. ihan samanlaiset verhot, päivänpeitteet, koristetyynytkin sillä oli kuin mulla.