taas narahti mies

• Viestiketjun aloittaja depis
  • Ensimmäinen viesti
depis
mä en jaksa. vähän aikaa sitten mies jäi kiinni tekstareiden ja meilien lähettelemisestä ja treffien ehdottelusta vieraalle ja hyvin innokkaalle naiselle. viimeiseen asti valehteli ja kielsi kaiken. pyysi sitten anteeksi kun ei päässyt pälkähästä. en kyllä voinut antaa, enkä unohtaa mutta sovimme että tämä tyyppi kuopataan ja jatketaan. ja nyt ...taas uudelleen sama juttu. tosin eri nainen. mitä mä teen? :'(

mieti tarkkaan
Ei taida miestä kiinnostaa sinä vaan, kun täytyy etsiä muutakin seuraa. Kysyt suoraan ja kovistelet että miksi hän haluaa olla teidän kanssa vai haluaako olla kun muille naisille ehdottelee treffejä. Ja sit kysyt myös et miks hän näin tekee?

En halua provosoida sinua että nyt sinun on jätettävä miehesi kun tommosia tekee, mutta täytyy todella miettiä ajan kanssa mitä haluaa ja kuinka luottamus palaa ja onko kaikki todella hyvin vai mikä on huonosti molempien mielestä. Joskus se ero on kyllä parempi kaikkien kannalta, mutta ei aina.

Tarviiko sitä edes kysyä,että mitä teen..?? Tottakai jätät sen, niin tein minäkin, ja hyvä päätös oli! Mutta jos haluat rikkoa itsesi, ettet kohta jaksa olla edes lastesi kanssa, niin jatka toki suhdettasi..

Hankala tilanne (lievästi sanottuna :( ).
Sun pitää selvittää miehesi kanssa, mitä hän oikeasti suhteeltanne haluaa. Miksi hänellä on tarve olla muiden naisten kanssa. Miehen pitää joko päättää olla sitoutunut sinuun ja vain sinuun tai ainakin rehellisesti sanoa, jos häntä toiset kiinnostavat ja miksi niin on! Ehkä ulkopuolisen apu auttaisi?
Sitten sinun on tehtävä itse ratkaisusi, haluatko elää sellaisen kanssa, jolla saattaa olla vispilankäuppaa muidenkin kanssa. Siinä päätöksessä ei taida kukaan sua voida auttaa... Jokaisen suhde kun on erilainen ja jokaisen ajatukset elämänkulusta ja tavoista elää se ovat erilaisia.
Itselleni lapset ovat kaikki kaikessa ja uskoisin jopa voivani elää mieheni kanssa vaikka joskus niin ikävästi kävisi, että hänellä olisi/olisi ollut toinen nainen kerran/useammin. Haluan ehdottomasti lapsilleni kodin, jossa on äiti ja isä läsnä! Mutta tämä on vain minun tapani suhtautua asiaa.
Voimia sinulle.

Eipä kuulosta hyvältä. Helppoahan se näin sivullisena on sanoa, että dumppaa tuo mies, mutta eihän asia niin yksinkertaista ole, vai mitä? Joskus valheellisessa parisuhteessa eläminenkin saattaa tuntua paremmalta kun olla yksin/yksinhuoltaja. Mutta onko sekään mikään vaihtoehto pidemmän päälle? Jos mies haikailee muita, niin eihän se anna oikein vaihtoehtoja. Sinuna pistäisin miehen tosi kovalle ja antaisin hänelle mahdollisuuden valita: muut tai sinä. Minä olen niin pehmo, että antaisin ehkä vielä kolmannen mahdollisuuden, mutta jos hän tyrii, niin... valmistaudu sillä aikaa henkisesti eron varalta.

juni
Voipi olla että narahduksissa on jäänyt kiinni vain jäävuoren huippu,etkä ollenkaan tiedä kaikkea.Kyllä kuule on niin ettei tuollaista suhdetta kannata jatkaa,ei pettäminen lopu koskaan etkä ikinä pysty luottamaan.Lopeta hulluus,se kirpaisee kerran,mutta sen jälkeen sulla on mahdollisuudet löytää oikeesti luotettava ihminen ja energiaa jää oikeaan elämiseen ja asioista nauttimiseen. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 19:53 juni kirjoitti:
Voipi olla että narahduksissa on jäänyt kiinni vain jäävuoren huippu,etkä ollenkaan tiedä kaikkea.Kyllä kuule on niin ettei tuollaista suhdetta kannata jatkaa,ei pettäminen lopu koskaan etkä ikinä pysty luottamaan.Lopeta hulluus,se kirpaisee kerran,mutta sen jälkeen sulla on mahdollisuudet löytää oikeesti luotettava ihminen ja energiaa jää oikeaan elämiseen ja asioista nauttimiseen. :wave:
Voi olla näin -tai sitten ei! Tai jotain siltä väliltä. Musta on arveluttavaa alkaa analysoida täysin vieraiden ihmisten luonnetta ja neuvoa vielä sen pohjalta esim. eroamaan.... :/

joopaeipä
Olen samaa mieltä kuin edellä että vaikea se on näin paremmin ihmisiä ja tapausta paremmin tuntematta neuvoa. Mutta ainakin kannattaa keskustella asiasta perinpohjin miehen kanssa (jos vaan onnistuu). Ja onhan sitä erilaista ammattiapuakin saatavilla jos siltä tuntuu. Jokinlainen ratkaisu on oman mielenrauhan kannalta kuitenkin varmaan tehtävä. Itse sitä kuitenkin varmaan parhaiten tietää sisällään oikean ratkaisun kun sitä rauhassa pohtii... Eli mikä on parisuhteen ja perheen tilanne kokonaisuutena. Voimia :hug:

Yhteistyössä