taas näitä päiviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
mikään ei oo hyvin,itkettää,masentaa ja harmittaa.Kukaan ei välitä meistä eikä vaari välitä meijän pojasta vain miehen veljen muksuista..On vaan niin paha mieli,itkettää vaan....varmaan on myös raskaudella ja talonrakennuksella osuutta asiaan,vituttaa tuo rakentaminenkin kun minnekkään ei pääse ja ukko on aina vaan tontilla.Prkl. :'( piti saada purkautua :|

Alkuperäinen kirjoittaja röllimetsän rohmutti:
mikään ei oo hyvin,itkettää,masentaa ja harmittaa.Kukaan ei välitä meistä eikä vaari välitä meijän pojasta vain miehen veljen muksuista..On vaan niin paha mieli,itkettää vaan....varmaan on myös raskaudella ja talonrakennuksella osuutta asiaan,vituttaa tuo rakentaminenkin kun minnekkään ei pääse ja ukko on aina vaan tontilla.Prkl. :'( piti saada purkautua :|
Voi että,ymmärrän tunteesi.Meillä keittiö purettu ja kaikkinen kestää kolme viikkoa tämä olkkarin puolella eleily ja alkaa vatuttaa meilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja röllimetsän rohmutti:
Voi että,ymmärrän tunteesi.Meillä keittiö purettu ja kaikkinen kestää kolme viikkoa tämä olkkarin puolella eleily ja alkaa vatuttaa meilläkin.

no on sitten teilläkin kestämistä.Jotenkin vaan tuntuu et on ruvennu vihaamaan tota taloa kun se vie kaiken ajan ja tosiaan tuntuu aika yksinäiseltä.No itellehän se tulee ja sit helpottaa kun sinne muuttamaan päästään.Kun vaan jaksais tän loppuajan :/

Ei kuulosta kivalta. Rakennusprojekti, mökkihöperyys ja raskaus on aika rankka yhdistelmä. Mulla meinasi olla hermot koetuksella jo kun mies oli töissä aina puoli vuorokautta ja mä täällä hiton tuppukylässä... Raskaus teki musta ainakin vielä herkemmän ja helpommin masentuvaisen.

Vaarille tukkapöllyä täältä. Tuollainen epätasapuolisuus on typerää, mä en pysty enkä edes yritä ymmärtää sellaista. Mun isä on meidän lasten ainoa elossa oleva vaari. Meidän lapset on sen ainoat lapsenlapset, kohtelu on siis tasapuolista kyllä. Ei sitä kiinnosta. Ei edes synttärikortin vertaa.
*kiroaa surkeat vaarit suohon*

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ei kuulosta kivalta. Rakennusprojekti, mökkihöperyys ja raskaus on aika rankka yhdistelmä. Mulla meinasi olla hermot koetuksella jo kun mies oli töissä aina puoli vuorokautta ja mä täällä hiton tuppukylässä... Raskaus teki musta ainakin vielä herkemmän ja helpommin masentuvaisen.

Vaarille tukkapöllyä täältä. Tuollainen epätasapuolisuus on typerää, mä en pysty enkä edes yritä ymmärtää sellaista. Mun isä on meidän lasten ainoa elossa oleva vaari. Meidän lapset on sen ainoat lapsenlapset, kohtelu on siis tasapuolista kyllä. Ei sitä kiinnosta. Ei edes synttärikortin vertaa.
*kiroaa surkeat vaarit suohon*

Mustakin tuntuu et jotenkin pikkuasioistakin tekee härkäsen ja niitä sit miettii ja vatvoo pienessä mielessään :| liikaa aikaa tai jotain.Taidan olla pikkasen masentunutkin tästä kaikesta.

Tuo vaari on meilläkin ainut,oma isäni on liikaa alkoholin perään eikä ole edes koskaan nähnyt poikaani.Tulee aina paha mieli kun kuulee että on taas käynyt näillä kylässä tai lapset on olleet siellä yökylässä.Eipä ole meijän poikaa sinne pyydetty.Kyllä saisivat tuollaiset vaarit painua suolle ja syvälle sinne.

Me asuttiin anoppilassa vajaa vuosi, kun rakennutettiin tämä koti...

Poika oppi mm. siellä kävelemään, vaari välillä lapsia videoi...
Ei ollut kiva, kun oli kolme kerrosta ja isommat lapset ravasi ees taas ja piti muistaa portti sulkea ja vintin ovi sulkea jne... :/

Yli vuosi on asuttu tässä OMASSA KODISSA ja ihanaa on!!! :heart:
Huonoina päivinä mummilassa asuessa piti vaan miettiä sitä ONNEA mikä oli edessä päin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Yli vuosi on asuttu tässä OMASSA KODISSA ja ihanaa on!!! :heart:
Huonoina päivinä mummilassa asuessa piti vaan miettiä sitä ONNEA mikä oli edessä päin... :whistle:

Näinhän se kyllä on.Nyt pitäis vaan ajatella kuinka ihanaa on sitten kun päästään uuteen kotiin.Hyvällä onnella päästään muuttamaan tammikuussa eikä sinne nyt enää niin pitkä aika ole. :)

:hug: Tiedän tunteesi.
Kamala päivä täälläkin. Miehen kans oli kunnon sota sen ainaisesta töissä olemisesta ja huinaamisesta. Lähti hetki sitten vkoks töihin ovet paukkuen, sanaakaan ei tunteihin sanottu. Vaatii multa ihan liikoja toi mies, väsyä en saa. Tuntuu etten jaksa nyt reagoida lapsiinkaan millään lailla, haluaisin vaan olla ja turruttaa tän paskafiiliksen! :'(

Yhteistyössä