Taas näistä vuodoista kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Mistä voi johtua jos kuukautisvuodossa on paljon hyytymiä???? Kolme päivää kestänyt ja tosi isoja lönttejä tullut ja paljon. Ja mahaa vihlonut tänään vasemmalta puolelta alhaalta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voisko olla alkuraskauden keskenmeno?
Mulla tollast vuotoa keskenmenossa! :(

Voi hurja kuukautiset kyllä alkoi viikon myöhässä ja miestä kiusoittelin että ihan kuin olisin raskaana. No eipä sitä varmuutta saa :( Ihmettelin vain kuin ei tälläistä ole ennen ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voisko olla alkuraskauden keskenmeno?
Mulla tollast vuotoa keskenmenossa! :(

Voi hurja kuukautiset kyllä alkoi viikon myöhässä ja miestä kiusoittelin että ihan kuin olisin raskaana. No eipä sitä varmuutta saa :( Ihmettelin vain kuin ei tälläistä ole ennen ollut.

No eihän se välttis tota oo, mut ku itellä just oli keskenmeno niin tuli mieleen ett sillon tuli sellasii veriglimppei ja oli selvästi erilaista vuotoa kun kuukautisissa...

mulla on muutamat menkat vuodessa tuollaiset että tulee hyytymiä, kipuja on enemmän kuin yleensä ja ne alkavat myöhässä.

eikä kyse ole keskenmenosta koska niin käy vaikka olisi ollut ilman seksiä vuoden :whistle: eikä lääkärit minusta vikaakaan ole mistään löytäneet. Jokin hormonihäiriö vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on muutamat menkat vuodessa tuollaiset että tulee hyytymiä, kipuja on enemmän kuin yleensä ja ne alkavat myöhässä.

eikä kyse ole keskenmenosta koska niin käy vaikka olisi ollut ilman seksiä vuoden :whistle: eikä lääkärit minusta vikaakaan ole mistään löytäneet. Jokin hormonihäiriö vaan.

Niin saattaahan tääkin olla mahdollista. Oli tosiaan kummia oireita ennenkun menkat alkoi. Yöhikoilua yms. Se voi kertoa kyllä hormonihäikästäkin.

Yhteistyössä