Taas mulla omatunto soimaa, että mie osaan olla paska akka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
:ashamed:

Puhelu miehen kans, joka on muhun rakastunu mutta mulla ei muuta mielenkiintoa kuin ystävyys:

m=minä, h=hän

m: moi mitä kuuluu
h: ei tässä, veljen muutossa justiin
m:yritit soitella eilen, olin sienessä enkä huomannu puheluasi (huomasin kyllä, en vaan halunnu vastata)
h:joo soittelin mitä kuuluu

plääplääplää pakolliset

m: jos oot ulossa tännepäin niin tuu pizza ja siiderit kainalossa
h: no joo mie tuun, mitä pitää tuua?

Mie taidan olla aivan kauhee, vai oonko :ashamed:

Hmm, jos ystävää voi käyttää juoksupoikana... Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, minullakin oli semmoinen juoksupoika yhteen aikaan, se oli epäreilua häntä kohtaan. Soittelin, jos minulla oli tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hmm, jos ystävää voi käyttää juoksupoikana... Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, minullakin oli semmoinen juoksupoika yhteen aikaan, se oli epäreilua häntä kohtaan. Soittelin, jos minulla oli tylsää.

Ymmärsit aivan oikein, tylsyys tai joku mieliteko saa mut soittamaan. Muuten en edes vastaa puhelimeen. Ai kauhee että oon kauhee :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
no mitäs kauheeta tossa on? kai sitä kaks aikuista voi iltaa istuu yhes pizzan ja siiderin kera?

Nokun se on enempikin semmoinen juoksupoika mulle :ashamed:

Kunhan nyt pysyt sillä linjalla, että et anna ymmärtää ;)

Se asia on kyllä jo puhuttu moneen kertaan, tietää etten ole kiinnostunut!

Ymmärsit aivan oikein, tylsyys tai joku mieliteko saa mut soittamaan. Muuten en edes vastaa puhelimeen. Ai kauhee että oon kauhee :o

Minä tein siitä sitten lopunkin tosi inhottavalla tavalla :ashamed: *voi nolottaa muistella, toivottavasti ko mies unohti minut tosi nopeasti*

Minä tein siitä sitten lopunkin tosi inhottavalla tavalla :ashamed: *voi nolottaa muistella, toivottavasti ko mies unohti minut tosi nopeasti*

Kauan sitä jatkui? Kun tämä on jaksanut roikkua rinnallani jo kohta 3v :o

noh, onhan tuo vähän.. itsekkin oon ollu se kaveri jolle soitellaan "ei mul täs nyt parempaakaan tekemistä ollu niin soitin sit sulle..." ja siis puhelu aloitettiin noin |O tai sitte "voiks teille tulla kylään kun ei nyt parempaakaan oo..." :headwall: noi oli kyllä naisia... miehistä mulla on sellasia kokemuksia et soitti silloin kun halus pesää... tosin mitä sitä ei tekis sinkkuna hyvän seksin eteen :D

no mitäs kauheeta tossa on? kai sitä kaks aikuista voi iltaa istuu yhes pizzan ja siiderin kera?

Nokun se on enempikin semmoinen juoksupoika mulle :ashamed:

Kunhan nyt pysyt sillä linjalla, että et anna ymmärtää ;)

Se asia on kyllä jo puhuttu moneen kertaan, tietää etten ole kiinnostunut!

no sitte asias ei oo mtn ongelmaa. hän tietää ettei muuta heru ku ystävyyttä. hän voi aina jättää tulemattakin jos haluaa.

Kauan sitä jatkui? Kun tämä on jaksanut roikkua rinnallani jo kohta 3v :o

Ei ihan niin kauan, vähän toista vuotta. Minä olin kihloissakin silloin ja muutin kauaskin, tämä vaan oli niin perässä jolkottavaa laatua. Olin tosi inhottava :ashamed:

no sitte asias ei oo mtn ongelmaa. hän tietää ettei muuta heru ku ystävyyttä. hän voi aina jättää tulemattakin jos haluaa.

Ihan samat ajatukset mullekin tuli mieleen.

Minä kyllä kysyisin, että onko se oikeaa ystävyyttä? :)

Ei ole oikeaa ystävyyttä. Hän on riippuvainen minusta jostakin kumman syystä :|

Sitä on vaikea tietää, mutta ystävyys on aina kahden kauppa, oli se sitten millaista tahansa. Jos ystävyyden "ehdot" ovat molemmille ok, niin ei siinä minusta pitäisi silloin olla mitään valittamista.

Mutta mä nyt olen muutenkin huono ystävyyssuhteissa, joten voi olla, että ajattelen asiasta oudosti.

Sitä on vaikea tietää, mutta ystävyys on aina kahden kauppa, oli se sitten millaista tahansa. Jos ystävyyden "ehdot" ovat molemmille ok, niin ei siinä minusta pitäisi silloin olla mitään valittamista.

Mutta mä nyt olen muutenkin huono ystävyyssuhteissa, joten voi olla, että ajattelen asiasta oudosti.

No siis näin mäkin asian ajattelen. ukko ei elättele turhia toiveita vaan hälle on kerrottu että muuta ei tipu ku ystävyys. hän on halunnu silti jatkaa ystävyyttä ni ilmeisesti asia on hälle ihan ok.

Minäkin varmaan ajattelen ystävyydestä oudosti :D Oman kokemukseni mukaan noissa jutuissa on ikävän usein sitä, että toinen toivoo, että kyllä tämä tästä lemmeksi muuttuu, vaikka toinen ei sitä ole koskaan aikonutkaan.

Fanta oot osunu aika lähelle. Luulen että tää mies kuvittelee edelleenkin, vaikka asia on puhuttu jo moneen kertaan. Sängyssäkään ei olla oltu kertaakaan! Ny se soitti mitä täytettä pizzaan ihan innoissaan, tulee siis n. puolen tunnin kuluttua. Jotenki hää vaan on niin riippuvainen minusta. Joka asiaan tarttee mun mielipiteen :/ .

Fanta oot osunu aika lähelle. Luulen että tää mies kuvittelee edelleenkin, vaikka asia on puhuttu jo moneen kertaan. Sängyssäkään ei olla oltu kertaakaan! Ny se soitti mitä täytettä pizzaan ihan innoissaan, tulee siis n. puolen tunnin kuluttua. Jotenki hää vaan on niin riippuvainen minusta. Joka asiaan tarttee mun mielipiteen :/ .

Minun "tapaukseni" lähetteli minulle sähkeitä (siihen aikaan se oli jotenkin erikoista, ei ollut kännyköitä eikä nettiä ) ja kukkakimppuja ja nukkui oveni takana.... Se oli opiskeluaikana, koko muu kurssi seurasi tilannetta innokkaasti, että joko se fanta heltyy :o

Minäkin varmaan ajattelen ystävyydestä oudosti :D Oman kokemukseni mukaan noissa jutuissa on ikävän usein sitä, että toinen toivoo, että kyllä tämä tästä lemmeksi muuttuu, vaikka toinen ei sitä ole koskaan aikonutkaan.

Varmasti on totta tuokin :)

Yhteistyössä