taas mie valitan, mutta... MITEN HELKKARISSA LAPSEN MÖYRIMINEN KOHDUSSA VOI SATTUA NÄIN PAHASTI?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
pyöriäinen on nyt keskittynyt tuohon oikeaan kylkeen & se kipu on jotain ihan sanoinkuvaamattoman hirveää.. tuntuu, kuin muksu koettaisi kaivaa itsensä ulos! en voi olla rääkymättä kivusta, tai lievemmässä tapauksessa vain jähmetyn paikalleni silmät vuotaen . varmaan mielenkiintoinen näky jossain keskellä kauppaa :whistle: pelkkä käsite "potkii kylkiluihin" ei riitä kuvaamaan oloani, en tunne oloani potkituksi vaan kidutuksen uhriksi jonka kylkeen kaivetaan reikää ilman puudutusta. neuvolanterkkakin oli melkein paniikissa, että " miten sinuun voi sattua noin paljon?" .. mistä hitosta mie sen tietäisin :headwall: mies on jo pariin otteeseen ollut viemässä miuta päivystykseen, vaikka sanon ettei siellä voida tehdä asialle mitään. jokin morfiini tai vastaava kivunlievitys tosin kelpaisi... . välillä mietin jo, että mikä helkkarin ihmissusi tai alien siellä oikein kasvaa?! |O
koko kylki on kosketusarka, välillä kipu vihlaisee vaikken tunne edes vauvan liikahtavan. mutta lapsen liikkeistä tämä johtuu, kipu on selvässä yhdeydessä niihin. yritän ajatella hampaat irvessä positiivisesti, nauttia vauvan liikkeistä mutta tämä on sata kertaa pahempaa kuin virtsarakkoon potkiminen jota pidin ikävänä. olisi kiva kuulla, jos muilla on kokemuksia tälläisestä. tämä on toinen raskauteni, mutta esikoisen liikkeet eivät missään vaiheessa käyneet kipeää.
puuh.. vielä kaksi kuukautta !

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26013373]Mulla oli tuossa vaiheessa samanlaista! Tuntui että taju lähti eikä voinut hengittää. Onko sulla vähänlaisesti lapsivettä, silloin se tuntuu pahemmalta?[/QUOTE]

normaalisti sitä pitäisi olla.. ei ainakaan ultrassa ole sanottu asiasta mitään

Mulla oli just tuollaista ja mulla oli vähän lapsivettä, niin vähän että poika oli loppuajan lillunut vihertävässä paksuhkossa mönjässä, raukka parka.
Se kipu oli kyllä jotain tosi hirveää eikä jäänyt epäselväksi milloin meno oli kovimmillaan ja pikkuinen virkeimmillään :laugh:

Sattuu mullaki aika kovasti välillä. Pitää joskus kirkasta :D 34. viikko menossa mulla, monesko sulla? Oikeaan kylkeen on meidänki pikkuruinen pesiytyny ja sinne potkii. Juo paljo vettä, se auttaa jos lapsivettä on vähän (tai ainaki niin mulle väitettiin neuvolassa). Välillä otan ja painan takaspäin vauvan kantapäitä ku sattuu niin hirmuisesti muuten...

[QUOTE="moi";26013412]Sattuu mullaki aika kovasti välillä. Pitää joskus kirkasta :D 34. viikko menossa mulla, monesko sulla? Oikeaan kylkeen on meidänki pikkuruinen pesiytyny ja sinne potkii. Juo paljo vettä, se auttaa jos lapsivettä on vähän (tai ainaki niin mulle väitettiin neuvolassa). Välillä otan ja painan takaspäin vauvan kantapäitä ku sattuu niin hirmuisesti muuten...[/QUOTE]

viikko 28.. luulisin. mie menen aina sekaisin niissä :laugh: kesäkuun alussa joka tapauksessa laskettu aika.. ja varmaan sektio edessä , jos istukka ei siirry tuosta edestä omalle paikalleen

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä