Taas menee hermo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcdefghijk1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

abcdefghijk1

Aktiivinen jäsen
12.09.2009
6 136
0
36
Ei tarvitse sanoa kuin yksi sana niin kaikki (ainakin melkein) ymmärtää: Anoppi.

Kylässä taas ja jälleen kerran hän tietää mikä on parhaaksi minun lapsilleni. Epäonnistunut kun olen, en osaa edes ruokaa tehdä. Eilen tekemäni ruoka sietää lentää roskiin koska kalapuikot ja nakit ovat nähtävästi terveellisempää ravintoa kasvaville lapsille kuin lohirisotto. :headwall:
Ja sama juttu joka kerta. Oma vikahan se on kun en viitsi alkaa haastamaan riitaa mutta kyllähän se ruuan pois heittäminen pistää vituttamaan. Me kun ei mitään miljonäärejä olla.

Onko kellään muulla tällaista? En saisi edes omassa kodissani olemassa kun hän tulee kylään...

Minä pistin tässä muutama kuukausi sitten stopin sille ainaiselle kommentoinnille ja totesin mielessäni, etten ala enää myöntelemään joka asiassa. Nyt on välit kylmemmät ja kumpikin varoo sanomisiaan, mutta parempi näin.

Onneksi mun anoppi asuu 350km:n etäisyydellä. Nähdään ehkä 1-2 vuodessa, mikä on ihan riittävästi. Tavatessamme käyttäydymme korrektisti, mutta tiedän että yhteentörmäys tulisi - ja RAJU - jos näkisimme useammin. Miehen sukulaisten asioiden kaiveleminen ja sotkeminen meinaa ajoittain jo nytkin saada verenpaineet koholle... Eli ymmärrän täysin!

Yhteistyössä