Taas lainaamassa rahaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassåå

Vieras
Hemmetti tota miehen veliä! Oli yrittäny soittaa mun miehelle ja pyytää rahaa lainaksi, no mies ei vastannu kun on töissä, joten se veli soitti mulle ja pyysi ruokarahaa 150e(niitä on 2 se ja sen muija). Veli oli ihan sekavassa kunnossa,tuskin oli pelkkää alkoholia ottanu. No kun en antanu,sen muija soitti mulle ja kysyi miksi en lainaa? Sekin oli jossain mömmöissä! Sanoin sille,että jos ruokaa tarviitte,voin tuoda teille, muttei niille kelvannu! Ihme,että pyydetään rahaa ruokaan,ja kun tarjoaa ruokaa/ruokatarpeita,niin ne ei sitten kelpaakkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
En mäkään lainais rahaa jos epäilisin sen menevän muuhun. :/ Jos ei ruoka kelpaa niin olkoot ilman. Lainaako sun mies sitten useasti veljellesi rahaa?

kerran lainasi 200 e, ja siitä on 10kk aikaa(vielä ei ole takaisin saanut,vaikka tasaisin väliajoin karhunnut niitä). Nyt nuo on joka viikko kinunnut rahaa milloin mihinkin: viimeviikonloppuna muijan olisi pitäny päästä yksityiselle lääkärille(olisivat tarvinneet siihen 90e)- sanottiin,että menkää julkiselle ja ottakaa lasku, mutta ei käyny sekään.

Mut niitten vanhemmat lainaa sille aina(nyt ovat matkoilla,niin tuo veli ei voi niiltä lainata).

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Joo älä ainakaan rahaa anna. Ruokakassit mäkin ostaisin ja jos ei kelpaa, sitten ei mitään!

Ei kelvannu kun tällasia tarjosin: leipää,juustoa,voita,kurkkua,tomaattia, makaroonia, jauhelihaa,riisiä,tonnikalaa, kanaa, tomaattimurskaa, ruokakermaa,sulatejuustoa. Ja olisin vielä autolla vieny ne niille!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Joo älä ainakaan rahaa anna. Ruokakassit mäkin ostaisin ja jos ei kelpaa, sitten ei mitään!

Ei kelvannu kun tällasia tarjosin: leipää,juustoa,voita,kurkkua,tomaattia, makaroonia, jauhelihaa,riisiä,tonnikalaa, kanaa, tomaattimurskaa, ruokakermaa,sulatejuustoa. Ja olisin vielä autolla vieny ne niille!

:laugh: Sit saavat olla ilman. Ainakin mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:

:laugh: Sit saavat olla ilman. Ainakin mun mielipide.

Ja mulle itelle kelpais nuo ruoka-aineet :D taitavat olla varsin ronkeleita,tai sitten rahat menee ihan muuhun...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Viinaan ne rahat kuitenkin menisi, joten jos et rahaa anna niin vie pari konjakkipulloa

mulla olis konjakkia ja ouzoa... mahtaiskohan niille kelvata :D

No älä ny hyviä viinoja niille vie. Kuulostaa siltä, että se Lasol kelpaa ihan siinä missä XO:kin..

Itsekin tiedät ettei se raha ruokaan ole menossa.
Älkää antako mitään.

Pystyykö tollasen ihmisen viemään hoitoon vastoin sen tahtoa? Kun meinaa kohta siltä lähtee työpaikkakin alta:se on ollu nyt saikkarilla monta kuukautta ja milloin minkäkin syyn takia. Kaikki laskut maksamatta(netti menny jo poikki, puhelinlaskun karhukirjeet menee sen isälle,kun liittymä on edelleen sen nimissä)...

Pystyykö tollasen ihmisen viemään hoitoon vastoin sen tahtoa? Kun meinaa kohta siltä lähtee työpaikkakin alta:se on ollu nyt saikkarilla monta kuukautta ja milloin minkäkin syyn takia. Kaikki laskut maksamatta(netti menny jo poikki, puhelinlaskun karhukirjeet menee sen isälle,kun liittymä on edelleen sen nimissä)...

Ei voi. Kyseinen henkilö ei kuitenkaan todennäköisesti ole vaaraksi itselleen tai muille. Tyhmyydestä ei vielä pakkohoitopäätöstä saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:

Ei voi. Kyseinen henkilö ei kuitenkaan todennäköisesti ole vaaraksi itselleen tai muille. Tyhmyydestä ei vielä pakkohoitopäätöstä saa.

kyllä iseasiassa on vaaraksi itselleen: viime syksynä tämä oli yrittänyt kiivetä tikkaita pitkin kerrostalon 3:n kerrokseen ja tikkaat oli kaatunut sekä jätkä tippunut sitten sieltä(3 selkänikamaa murtui). Auton on kolaroinut vuoden aikana n.4 kertaa: omansa 3(nyt auto on romuttamolla) ja äitinsä auton 1 kerran. Tässä siis vaan nämä tempaukset mistä me tiedämme...

Yhteistyössä