taas kyselen mutta kun ei nyt apua muualtakaan saa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uus asia mule
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uus asia mule

Vieras
niin siis mulla oli/on ekaa kertaa hiivasienitulehdus ja tarkotus oli et tänään laitan sen kapselin mut nyt huomasin kun vessassa kävin et sitä möhnää ei ole enään,ainakaan näkyvillä osilla, niin onko se nyt itekseen hävinny jo vai voiko se tulehdus vielä olla kuitenkin muhimassa niin että laitanko sen kapselin kuitenkin illalla kun meen nukkuun? vai voiko siitä olla haittaa jos sen laittaa eikä sitte olekkaan.En tahtois kuitenkaan et sit hetken päästä se uusiutuu sen takia ettei oo hoidettu vaivaa kunnolla,vaikka tk:ssa sanottiin et se menee kyllä ittekseenki ohi mut voi olla aika sietämätön olo.
Ja laitatteko te sen makuullaan niinku ohjeessa sanotaan vai samaan tyyliin ku tampoonin?

Kyse ilmeisesti gyno daktarinista? Lukeeko siinä paketissa mitään, et jos oireet häviää, niin pitääkö käyttää kuuri loppuun silti?

Olen laittanu kummin vaan sen kapselin, pitkällään tai seisaallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Kyse ilmeisesti gyno daktarinista? Lukeeko siinä paketissa mitään, et jos oireet häviää, niin pitääkö käyttää kuuri loppuun silti?

Olen laittanu kummin vaan sen kapselin, pitkällään tai seisaallaan.

canesten,ja paketissa ei sanottu mitään,en ainakaan löytäny vaik luin monta kertaa.

Kannattaahan se laittaa, kun kerran on. Haittaa siitä ei ole vaikkei hiivaa enää olisikaan. Mä en ikinä käytä mitään lääkettä, kun mulla hiiva ei oireile tuskallisesti ja se menee viikon sisällä ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kannattaahan se laittaa, kun kerran on. Haittaa siitä ei ole vaikkei hiivaa enää olisikaan. Mä en ikinä käytä mitään lääkettä, kun mulla hiiva ei oireile tuskallisesti ja se menee viikon sisällä ohi.

mulla oli kauhee kutina viikolla ja hiivaa mut en voinu laittaa mitään ku oli antibioottikuuri(jonka takia tän sain) mut nyt onneks jo helpottaa.Ja ehkä laitan ton jo siksikin et se makso melkeen 19 euroa et menee hukkaan rahat muuten,tai kyllä kait se säilyiski mut mitä sellasii nyt jammaamaan.

Yhteistyössä