Taas kummi-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrrr

Vieras
Ollaan eroamassa ja mietin juuri etteipä tuo miehen sisko ole kummiuttaan muistanut oikeesti....puheen tasolla alusta asti jaaritellut,et ois kiva nähdä ja plää plää,mut aina NIIN kiireinen ettei ehdi juuri tapaamaan.Synttärijuhlat muistaa ja siinä se.

Niin, mietinpä taas,et miten muut olette eron jälkeen lapsen synttärijuhliin kutsunut miehen puolen sukulaisia??
OIKEESTI mua tökkii koko muija nykyään tai pikkuhiljaa huomannut tässä avioliiton aikana mitä paskaa koko porukka on niin EIPÄ juuri huvita yhteyttä pitää ei edes anoppiin. Mietin,et pitäköön mies vaiks oman puolen sukulaisillen lapselle omat juhlat...heh heh, sen kun näkis...se nahjus,narsisti tuskin tulee sellaista urotyötä lapsensa eteen tekemään
...eli siihen loppuu yhteys kummi-tätiin.Goodbye vaan :).

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Olen pyytänyt juhliin ja osa tulee, osa ei.

Eikö ole ankea ja vaivautunut,teennäinen fiilis??? Tai onko tää vain mun ero-fiilikset jotka puskee joka ajatukseen...jospa tasaantuu kun elommekin tasaantuu..toivon mukaan.

Sama meillä. Kutsuttu on ja osa on tullut osa ei. Jos ex pitäisi omat juhlat lapsille olisi luonnollista, että miehen puolinen suku kävisi siellä. Näin muutamalla tutulla.

en ole pyytänyt miehen sukulaisia meille juhlimaan eron jälkeen. onneksi sieltä puolen ei ole kummeja, paitsi yksi miehen kaveri pojalle ja hän juhlissa on käynyt ja hyvä niin =)
niin ja ystäväkummeja ei lasketa enään kummeiksi, kun ei siitä ole edes kummitodistusta. miehen täti oli esikoiselle tälläinen, tosin kastetilaisuudessa vetäytyi kauemmaksi lapsesta ja muista kummeista. ehkä ei olisis halunnut siihen rooliin ollenkaan...

Yhteistyössä