älliäkö
hieno homma ja oikeudenmukainenAlkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Kyllä se kannataa erikseen kysyä, saako kotiäidit alennusta. Ei ne sitä mitenkään tuputa. Itse olen aina saanut, kun olen kysynyt.
hieno homma ja oikeudenmukainenAlkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Kyllä se kannataa erikseen kysyä, saako kotiäidit alennusta. Ei ne sitä mitenkään tuputa. Itse olen aina saanut, kun olen kysynyt.
No on aika köyhää kun pitäis alennuksia saada.... HAH HAH. Mene töihin, niin ei tarvi täällä itkeä.Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:kukas tässä köyhyydeestä on puhunut mitään?Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Aivan, aika helvetin luksusta on elellä kotiäitinä, kun tavallisella tallaajalla ei siihen ole varaa. JA sitten vielä pitäisi alennuksia saada. Jos ootte köyhiä, niin oma on valinta.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
tavallisella tallaajalla on SUOMESSA tasan tarkkaan mahdollisuus olla kotiäitinä jos vaan niin haluaa.
kenenkään ei ole pakko olla kotiäitinäAlkuperäinen kirjoittaja taikuutta?:Me eletäänkin pyhällä hengellä! Kukaan kansanedustajakaan ei taatusti eläisi tällä summalla.. täysi mahdottomuus. Mutta kotiäidin on pakko.
minähän olen töissä, satun nyt olemaan hoitovapaallaAlkuperäinen kirjoittaja ei ole varaa:No on aika köyhää kun pitäis alennuksia saada.... HAH HAH. Mene töihin, niin ei tarvi täällä itkeä.Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:kukas tässä köyhyydeestä on puhunut mitään?Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:Aivan, aika helvetin luksusta on elellä kotiäitinä, kun tavallisella tallaajalla ei siihen ole varaa. JA sitten vielä pitäisi alennuksia saada. Jos ootte köyhiä, niin oma on valinta.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
tavallisella tallaajalla on SUOMESSA tasan tarkkaan mahdollisuus olla kotiäitinä jos vaan niin haluaa.
kuule mitä, ei kuulosta kauheen vikkelälle moinenAlkuperäinen kirjoittaja hohhoh:Kuule mitä hommaisit itsellesi jonkun vamman mistä pääsee eläkkeelle? Sitten olisi kortti mitä näyttää ja saada alennuksia melkein joka paikasta (messuiltakin )
Siis mitä? Mulla on ihan työpaikka odottamassa eli en ole työtön enkä sossun asiakaskaan, mutta olen hoitovapaalla ja elän siis pelkästään sillä kotihoidontuella.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Sori vaan, silloin hän on sossun asiakas tai työtön. Ei kotiäiti ole mikään virallinen status.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kotiäiti on yksinhuoltaja niin elää.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
Reps ja kopsAlkuperäinen kirjoittaja pöh:Sori vaan, silloin hän on sossun asiakas tai työtön. Ei kotiäiti ole mikään virallinen status.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kotiäiti on yksinhuoltaja niin elää.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
Katsos kaikki ei käsitä asioita vaikka vääntäis lauantaimakkarastaAlkuperäinen kirjoittaja vierass:Siis mitä? Mulla on ihan työpaikka odottamassa eli en ole työtön enkä sossun asiakaskaan, mutta olen hoitovapaalla ja elän siis pelkästään sillä kotihoidontuella.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Sori vaan, silloin hän on sossun asiakas tai työtön. Ei kotiäiti ole mikään virallinen status.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kotiäiti on yksinhuoltaja niin elää.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
Kaikki yh-äiditkään ei halua laittaa lapsiaan hoitoon alle 3-vuotiaina...
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
Peesi tähän ja tietämättömille tiedoksi, on olemassa ihan eläkeläiskortti jolla saa alennuksia.Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Voi jessus. Kotiäitiys on oma valinta, nuo muut ei.
Väitätkö elättäväsi perheesi sillä hikisen pienellä hoitorahalla ja lapsilisillä? Vai saatko kaikki maailman hoitolisät, asumistuet ja muut avustukset?Alkuperäinen kirjoittaja "Kotiäiti":Reps ja kopsAlkuperäinen kirjoittaja pöh:Sori vaan, silloin hän on sossun asiakas tai työtön. Ei kotiäiti ole mikään virallinen status.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kotiäiti on yksinhuoltaja niin elää.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
Olen yh, mutta en sossun asiakas enkä työtön. Olen juuri nyt hoitovapaalla lasten kanssa.
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja vierass:no onhan opiskelukin oma valinta... Jotkut haluaa panostaa omaan tulevaisuuteensa opiskelemalla itselleen hyvän ammatin, jotkut haluaa panostaa lastensa tulevaisuuteen hoitamalla niitä kyllin pitkään kotona (ja nyt älähdetään )
No mutta? Saisit sitä alennusta.Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:kuule mitä, ei kuulosta kauheen vikkelälle moinenAlkuperäinen kirjoittaja hohhoh:Kuule mitä hommaisit itsellesi jonkun vamman mistä pääsee eläkkeelle? Sitten olisi kortti mitä näyttää ja saada alennuksia melkein joka paikasta (messuiltakin )
Työtön voi saada ansiosidonnaista tietyn aikaa, sitten se ilo loppuu ja alkaa köyhät ajat. Mitä tulee hoitotukeen, niin se on niin pieni avustus, ei sillä elä ellei ole tuloja muualta tai säästöjä. Siinä mielessä kotiäitiys ei ole valinta.Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:Katsos kaikki ei käsitä asioita vaikka vääntäis lauantaimakkarastaAlkuperäinen kirjoittaja vierass:Siis mitä? Mulla on ihan työpaikka odottamassa eli en ole työtön enkä sossun asiakaskaan, mutta olen hoitovapaalla ja elän siis pelkästään sillä kotihoidontuella.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Sori vaan, silloin hän on sossun asiakas tai työtön. Ei kotiäiti ole mikään virallinen status.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kotiäiti on yksinhuoltaja niin elää.Alkuperäinen kirjoittaja Korjaus meuhkaamiseesi:Eihän kotiäidit sillä tuella elä, vaan elävät puolison palkalla. Noiden muiden oletetaan elävän sillä tuella minkä saavat.
Kaikki yh-äiditkään ei halua laittaa lapsiaan hoitoon alle 3-vuotiaina...
Työtönkinhän voi saada vaikka huimaa ansiosidonnaista mutta kotiäiti saa pientä kotihoidontukea
Aivan! Voit sitte ottaa ne mahdolliset lapsen lapset mukaan viihtymään.No voit lohduttautut että kyllä säkin saat joskus tuollaisen "alennuskortin" eli eläkeläiskortin. Meet sitte sillä niihin tapahtumiin mitä nyt jätät väliin.
et kyllä kovin vikkelää kuvaa itsestäs anna....Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:No mutta? Saisit sitä alennusta.Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:kuule mitä, ei kuulosta kauheen vikkelälle moinenAlkuperäinen kirjoittaja hohhoh:Kuule mitä hommaisit itsellesi jonkun vamman mistä pääsee eläkkeelle? Sitten olisi kortti mitä näyttää ja saada alennuksia melkein joka paikasta (messuiltakin )
Eikö se nyt ollut se pääpointti että tahdot alennuksia?
??????Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:teistä moni taitaakin olla oikeesti kotiäideille kateellinen koska teistä ittestänne ei tähän kenties olisikaan ja silti oikeesti moni haluais ollakkin mutta vielä se ukkokin voi pakottaa töihin... näin näppärästi vetäsin johtopäätöksen
Toisin kuin sinä.......Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:et kyllä kovin vikkelää kuvaa itsestäs anna....Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:No mutta? Saisit sitä alennusta.Alkuperäinen kirjoittaja älliäkö:kuule mitä, ei kuulosta kauheen vikkelälle moinenAlkuperäinen kirjoittaja hohhoh:Kuule mitä jos hommaisit itsellesi jonkun vamman mistä pääsee eläkkeelle? Sitten olisi kortti mitä näyttää ja saada alennuksia melkein joka paikasta (messuiltakin )
Eikö se nyt ollut se pääpointti että tahdot alennuksia?