N
nyt harmaja
Vieras
Onkohan suurikin virhe antaa vauvalle korviketta, kun oma maito ei ole vielä noussut kunnolla? siis sillä tavalla, että vauva kyllä imee hyvin rintaa, ja roikkuu siinä kyllä tehokkaasti joskus kaksikin tuntia ym, mutta usein kitinä ja huutoraivo ei lopu, ennenkuin olen sitten vielä antanut jotain 30-50ml korviketta päälle? Joskus siis tyytyy pelkkään rintaan, mutta nukkuu toki sitten pienemmän pätkän perään. pitäisikö vaan huudattaa toista, se on oikeasti aika karua katsottavaa (poika nyt viikon vanha). se menee sitten niin raivoon, että vaan tärisee ja nykii ja ääni katoaa
tää on toinen lapsi, ekan kanssa onnistui imetys samantien, koska oltiin sairaalassa kauemmin, eli oli hoitajia neuvomassa ja maito ehti nousta paremmin jo sairaalassa ollessa..
kun toiveena tietysti on täysimetys, ja järkyttävä syyllisyys joka pisarasta, jonka kaveri saa pullosta, mikä tietenkin on tyhmää. koska tiedän, että parin vuoden päästä mulle on ihan sama, että annoin korviketta välillä, sitä vaan kun on NYT tässä tilanteessa, niin pitää olla niin typerä että syyllistyy..
kun toiveena tietysti on täysimetys, ja järkyttävä syyllisyys joka pisarasta, jonka kaveri saa pullosta, mikä tietenkin on tyhmää. koska tiedän, että parin vuoden päästä mulle on ihan sama, että annoin korviketta välillä, sitä vaan kun on NYT tässä tilanteessa, niin pitää olla niin typerä että syyllistyy..