Taas katoaminen Tampereella!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta tuntuu että jatkossa katoamisia on vielä enemmän kun huomionkipeät esiteinit lukee lööpeistä näistä ja menee jonnekin piiloon kun oma elämä on NIIIIIIIN SYVÄLTÄ, sucks jne ;)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201108300080808_uu.shtml
Eilen kadonneeksi ilmoitettu 13-vuotias Janika Altonen löytyi viime yönä noin kello kahdelta Tampereelta.

Altonen löytyi sivullisen ilmoituksen perusteella yksityisasunnosta. Hän oli olosuhteisiin nähden hyväkuntoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201108300080808_uu.shtml
Eilen kadonneeksi ilmoitettu 13-vuotias Janika Altonen löytyi viime yönä noin kello kahdelta Tampereelta.

Altonen löytyi sivullisen ilmoituksen perusteella yksityisasunnosta. Hän oli olosuhteisiin nähden hyväkuntoinen.

Hyvä juttu.

Vois kyllä vanhemmat vähän kiinnittää huomiota kun 13v näyttää 40v prostituoidulta.

Voi että ihmiset olette uskomattomia. Kaunis tyttö ja yhden kuvan perusteella vaikea sanoa, minusta vastaa ikääkin vaikka ei kuulu muille. Jos olisi oma lapsesi niin sitten voisi olla erilainen ääni kellossa. Kyllä se on kaikkien hätä jos lapset katoilevat. Ja kuulostaa todellakin ettei ole itse karannut. Ja yleisövihjeiden perusteella löydetty joten onneksi on jotkut jotka välittävät. Ei välittäminen suomalaisista lapsista tai nuorista ole pois afrikan väestöltä, kyllä huolehtiminen on ok ja sellaisen hädän jakaminen, jos joku on kadonnut. onneksi tyttö löytyi! ja häntä suojellaan medialta iänkin vuoksi.

joo varmasti olisin hänen äitinään euforiassa kun kuulisin että joku muu on hänet jostain yksityiskämpästä ilmiantanut. siellä oltu varmaan p****ttä jakamassa sillävälin kun tampereen kiireinen poliisi etsii mokomaa karkuria ja itse on vanhempana huolesta soikeena. ihan varmasti olisi joo onnesta sekaisin kun tollanen silmille hyppivä angstiteini tuotaisiin kotiin.
laittasin samantien johonkin laitokseen, soittasin sossuun et on vaikeeta tän kanssa et mun puolesta voivat vaikka ottaa huostaan ja viedä sijaisperheeseen.

että siinä meikäläisen sympatiat ja
"siis jos toi olis oma lapsenne niin olisitte kyl niinku hiljaa" jep, tossa tosiaan toi mun kommentti jos toi todellakin ois mun lapsi.

Voi että ihmiset olette uskomattomia. Kaunis tyttö ja yhden kuvan perusteella vaikea sanoa, minusta vastaa ikääkin vaikka ei kuulu muille. Jos olisi oma lapsesi niin sitten voisi olla erilainen ääni kellossa. Kyllä se on kaikkien hätä jos lapset katoilevat. Ja kuulostaa todellakin ettei ole itse karannut. Ja yleisövihjeiden perusteella löydetty joten onneksi on jotkut jotka välittävät. Ei välittäminen suomalaisista lapsista tai nuorista ole pois afrikan väestöltä, kyllä huolehtiminen on ok ja sellaisen hädän jakaminen, jos joku on kadonnut. onneksi tyttö löytyi! ja häntä suojellaan medialta iänkin vuoksi.

Eiköhän tässä tapauksessa ole alun alkaen ollut kaikilla tiedossa, että hakee vain huomiota katoamisellaan. Käsittämättömän itsekästä ja ajattelematonta touhua. Siinä se lapsellisuus sitten tuleekin esiin. Eivätkä 13-vuotiaat todellakaan näytä tuolta, tuo ulkonäkö on tekemällä tehty --> haluttu näyttää aikuisemmalta koska alkoholi ja isot pojat / miehet kiinnostaa. Tietoinen valinta mistä ei ruusuja jaeta.

Vaikka onkin vielä lapsi niin kovasti yrittää olla aikuinen eikä kuitenkaan älyä sitä vastuuta mikä aikuisuuteen kuuluu. Vastuu omasta vartalosta ja hyvinvoinnista sekä vastuu siitä ettei juoksuta viranomaisia turhaan, puhumattakaan perheen tunteista.

Nuorisolaitokseen pikaisesti! Jos nyt sekään auttaa..