törkeetä kun panettaa koko ajan....!!
Äiti 01.06.2006 #5 Poika perkele! Taasko olet hakannut pilisi turvoksiin! Ja lopeta imurilla runkkaaminen!
jppi 01.06.2006 #6 haluuko äiti kuulla miten tää kanki voitas työntää syvälle sun pilluusi.......tuntuis varmaan aika......
haluuko äiti kuulla miten tää kanki voitas työntää syvälle sun pilluusi.......tuntuis varmaan aika......
...--... 01.06.2006 #8 pitäisköhän sua vähän helpottaa...? itseänikin kiihottaa aika lailla kun ajattelen sua kanki kädessä... *nam* mitäs haluaisit tehdä?
pitäisköhän sua vähän helpottaa...? itseänikin kiihottaa aika lailla kun ajattelen sua kanki kädessä... *nam* mitäs haluaisit tehdä?
jppi 01.06.2006 #9 mä voisin ensi alkaa tyydyttää sua mun kielellä....haluut sä et nuolen sun pillua....
jppi 01.06.2006 #10 vitt.. et panettaa kyrpä seisoo aivan jäykkänä...haluusin nähdä sun pillusi....ja päästä panemaan sua....
vitt.. et panettaa kyrpä seisoo aivan jäykkänä...haluusin nähdä sun pillusi....ja päästä panemaan sua....
vierailija 18.08.2022 #18 Alkuperäinen kirjoittaja Pekka: Näytä alkuperäinen viesti Tulisit naimaan muijaani. Itse en enää jaksa, kun sille ei mikään riitä.... Click to expand... Voin tulla
Alkuperäinen kirjoittaja Pekka: Näytä alkuperäinen viesti Tulisit naimaan muijaani. Itse en enää jaksa, kun sille ei mikään riitä.... Click to expand... Voin tulla