Taas hajos Pleikkari :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Voi helevinttu, ei pysy kunnossa tuo vekotin..kerran on korjattu moelmmat ja taaskaan meil ei oo yhtään toimivaa pleikkaa :(
Tässä mietittiin miehen kans, että ostetaanko vielä uus pleikka vai ihan vaan dvd-soitin. Saatiin raivattua tilaa vähän ylempää kirjahyllystä, että nyt sen sais sit vähän korkeemmallekin kun lapset käy sitä räpeltää vaikka on kieletty.

Suurimmaks osaks tuo ois kuitenkin elkkojen kattelua varten mutta meiltä löytyy myös muutama peli+ohjaimet..
Onko kellä tietoa paljonko pleikka 2 maksaa nykysin? Tai myydäänkö niitä enää missään?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
on ollu joulun aikaan tarjouksessa n.100e pelkkä konsoli, 159 tais olla 2 mikin ja singstarin kanssa.

Joo, mies kans muisteli nähneensä satkun pintaan olleen joskus jossain..
Singstarilla myö ei tehdä mitään :D

ostin kaikkiaan kolme pleikkari 2 kesti aina vähän yli vuoden ei niitä kannata korjata uusia saa alle satasella korjaus maksaa lähes saman . nyt ostettiin pleikkari 3 toivottavasti se kestää kauemmin ehjänä

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Jos mä olisin sinä (mun mielepide! en neuvo sinua niin tekemään niin!), ostaisin aikuisten käyttöön dvd soittimen ja lapset sais olla ilman pleikkaa jos kerran hajottavat... :whistle:

Entäs kun mekin aikuiset välillä sillä pelattas :D
Mutta joo, ollaan harkittu tuotakin pelkkää dvd-soitinta.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Jos mä olisin sinä (mun mielepide! en neuvo sinua niin tekemään niin!), ostaisin aikuisten käyttöön dvd soittimen ja lapset sais olla ilman pleikkaa jos kerran hajottavat... :whistle:

singstar on ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

singstar on ihana :heart:

nii o! :heart: ja buzz tietovisa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja BIG:
Hankkikaa pleikka 3. On paljon parempi. Meillä molemmat:)

Muuten hyvä, mutta ei taida toimia kakkosen pelit?

Ei toimi kaikki 2:n pelit, mutta osa toimii, en muista mikä logiikka siinä oli... Kaupassa varmaan osaavat kertoa, mitkä pelit toimii ja mitkä ei? Meillä PS3 ja ollaan oltu tyytyväisiä siihen (etenkin BluRay-soittimeen), enimmäkseen katellaan leffoja, mutta jonkin verran mies pelaakin. Pojat vielä niin pieniä, etteivät saa pelata.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Suosittelen hankkimaan dvd-soittimen erikseen ja pleikan erikseen.

Meillä pleikkaa käytetään pelaamiseen vain. Kertaakaan ei oo korjattu ja ikää tolla on jo useempi vuosi:D

Miksi DVD-soitin erikseen? PS3:n BluRay/DVD-soitin on hyvä ja riittävä ainakin meillä.

No sit se on toinen juttu!! En osannut ajatella kun en ole ikinä yhteenkään pleikkariin edes koskenut... :ashamed:

Ei toimi kakkosen pelit ei,mut on tuo kolmonen paljon laadukkaampi ja monipuolisempi. Suosittelen! Ja hankkikaa LITTLE BIG PLANET-peli:) Muuta peliä ette enää tarvitsekaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Suosittelen hankkimaan dvd-soittimen erikseen ja pleikan erikseen.

Meillä pleikkaa käytetään pelaamiseen vain. Kertaakaan ei oo korjattu ja ikää tolla on jo useempi vuosi:D

Miksi DVD-soitin erikseen? PS3:n BluRay/DVD-soitin on hyvä ja riittävä ainakin meillä.

No meillä on siksi erikseen koska on noita ladattuja laffoja sellanen parisen sataa ja epäilen et edes pleikka 3 ei niitä pelitä..

PLUS et PS3 hinta on siin 400-450e et tolla saa jo ps2 ja dvd-laitteen

No sit se on toinen juttu!! En osannut ajatella kun en ole ikinä yhteenkään pleikkariin edes koskenut... :ashamed:

Kyllä mekin vaimon kanssa pelataan... president evil uusin tuli vaan pleikka3:lle niin on vissiin se nyt jo ostettava... tällä hetkellä meillä on pleikka2

Ei toimi kakkosen pelit ei,mut on tuo kolmonen paljon laadukkaampi ja monipuolisempi. Suosittelen! Ja hankkikaa LITTLE BIG PLANET-peli:) Muuta peliä ette enää tarvitsekaan!

peesi tälle, ostettiin lapsille joululahjaksi nuorin on 7v. ja vanhin 15v. ja kaikki pelaa yhtä innolla

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Hankkikaa pleikka 3. On paljon parempi. Meillä molemmat:)

Muuten hyvä, mutta ei taida toimia kakkosen pelit?

Ei toimi kaikki 2:n pelit, mutta osa toimii, en muista mikä logiikka siinä oli... Kaupassa varmaan osaavat kertoa, mitkä pelit toimii ja mitkä ei? Meillä PS3 ja ollaan oltu tyytyväisiä siihen (etenkin BluRay-soittimeen), enimmäkseen katellaan leffoja, mutta jonkin verran mies pelaakin. Pojat vielä niin pieniä, etteivät saa pelata.

Pitää olla se parempi versio siitä ps3... eli kalliimpi. halvempi joka on siin 450e hujakoilla ei pelitä niitä.

Yhteistyössä