Taas haalarimielipiteitä kaivataan: Onko Lassietec esim. Remua huonompi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostettava lapselle haalari ja sassiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostettava lapselle haalari ja sassiin

Vieras
Pitääkö Lassietec talvihaalari kosteuden? Onko Remun haalari parempi? Remu olisi tarjouksessa 70 e, Lassietec 59 e, Lassietecin väristä tykkäisin enemmän. Kumman ostaisin, joku haalari tarttisi nyt hankkia!

Itsellä on noista Remuista hyviä kokemuksia, Lassieteceista ei kokemusta. Niin ja se vielä, että itse en sinne kauppaan lähde, vaan laitan miehen asialle, joten pitää olla selkeä lappu mukana, mitä lähtee ostamaan.

Ei ole Lassietec Remun veroinen, meillä on viisi lasta ja monien vuosien kokemus erihaalareista. Lassietec on ihan hyvä, mutta kyllä Remu on parempi, sekä kestävyydeltään että vedenpitävyydeltään kuin Lassietec. Lassie-G-tech on tosi kestävä mutta sekään ei pidä vettä niin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei ole Lassietec Remun veroinen, meillä on viisi lasta ja monien vuosien kokemus erihaalareista. Lassietec on ihan hyvä, mutta kyllä Remu on parempi, sekä kestävyydeltään että vedenpitävyydeltään kuin Lassietec. Lassie-G-tech on tosi kestävä mutta sekään ei pidä vettä niin hyvin.

Niin siis tuo on itseasiassa G-tech.

Siis Lassie G-Tech on aivan erilainen ominaisuuksilta kuin Lassietec. G-Tech on kulutusta kestävää ja Lassietec vedenkestävä. Meillä on ollut noita G-Tech haalareita ja ovat olleet tosi hyviä. Ei mene noistakaan vedet läpi.

Olen tykännyt Lassiesta, meillä aina se kumipuku. Remu-välikausihaalari on ollut ihan ok. Mut ei ehkä ihan sellainen vedenpitävyys kuin olisin toivonut. Mut ainahan voi käyttää kuriksia.

Eiks toi Anttilan tarjous ole aika hyvä. Kyllä tuolla puvulla talven pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei kai toi G-tech ole sellaista kumimaista materiaalia? Sitä en halua nimittäin. Tai ei kai se voi olla, eihän se kai silloin voisi olla kulutusta kestävä?

Ei ole. Se kumimainen malli on Suprafill-haalarissa

Lassien G-tech on kyllä hyvä. se on kestävä, eikä mene normaalissa leikissä vesi läpi, vaikka esim. raoakkoon pyllähtäisinkin. mikään uimapuku se ei kuitenkaan ole. Remusta ei ole kokemusta.

Meillä on ollut aika lailla vuorotellen Remua ja Lassien Suprafilliä talveksi. Mun mielestä yhtä hyvät. Viime vuonna annettiin tytön itse valita mieluisensa ja tänä vuonna mä taidan valita sen Lassien pirtsakan limenvihreän tytölle.

kauluksessa ja hihansuissa pehmeä fleece
säädettävä vyötärö, nepparitaskut
paljon heijastavia yksityiskohtia
irrotettavat kumiset jalkalenkit
housuosan saumat teipattu

http://www.lassie.fi/materiaalit#3

Yhteistyössä