Taaperon sopeutuminen vauvan ääniin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ollaan nyt oltu pari päivää kotona uuden vauvan kanssa joka on levoton usein, ja kun vähänkin inisee niin Taapero itkee kädet korvilla ja pitelee korvia vielä vauvan rauhoituttua. Yöllä herää usein kun vauva itkee.. Äsken meillä oli varmaan 20 minuutin huutokonsertti kun en saanut vauvaa rauhoittumaan ja Taapero itkee täyttä kurkkua nurkassa ja itse itken kun en pysty kumpaakaan rauhoittamaan ja mitä oikein ajattelin hankkiessani kahden vuoden ikäerolla lapset...
 
vierailija
Jaa a..lasu?
Itsellä on 5 lasta vuoden välein ja eipä o ongelmia ollut.
Lapset totutettu ääniin vauvasta alkaen.
Samoin uuden vauvan tultua otettu hommiin mukaan hoitamaan niin ei ole nuita mustis puuskiakaan.
Hae apua vaikka perheneuvolasta jos et itse pärjää.
Säälin sun muksua kun et osaa jakaa huomiotas.
 
vierailija
Jaa a..lasu?
Itsellä on 5 lasta vuoden välein ja eipä o ongelmia ollut.
Lapset totutettu ääniin vauvasta alkaen.
Samoin uuden vauvan tultua otettu hommiin mukaan hoitamaan niin ei ole nuita mustis puuskiakaan.
Hae apua vaikka perheneuvolasta jos et itse pärjää.
Säälin sun muksua kun et osaa jakaa huomiotas.
Sun 1 Vee vai osannu heti ruveta auttelemaan? Just joo. Ja meidän lapsi on aina ollut tosi ääniyliherkkä, eikä olla koronavuonna nyt päästy mihinkään kerhoilemaan tms missä tällaisia elämän ääniä olisi ollut tarjolla niin ei ole tottunut.
 
vierailija
Jaa a..lasu?
Itsellä on 5 lasta vuoden välein ja eipä o ongelmia ollut.
Lapset totutettu ääniin vauvasta alkaen.
Samoin uuden vauvan tultua otettu hommiin mukaan hoitamaan niin ei ole nuita mustis puuskiakaan.
Hae apua vaikka perheneuvolasta jos et itse pärjää.
Säälin sun muksua kun et osaa jakaa huomiotas.
Yksivuotias kokee asiat ja sopeutuu ihan eri lailla kuin kaksivuotias, eli turhaan leuhkit paremmuudellasi. Ikävä kommentti juuri synnytyksestä toipuvalle hormonimyräkässä olevalle..
 

Yhteistyössä