Meiän 2-vuotias poika on nyt tiistaista asti ollut kovassa yskässä ja tiistaina oli myös kuumetta parhaimmillaan 38,5. Pari yötä meni alkuviikosta valvoessa kun poika yksi ja itki ja valitti jopa korvaansa. Keskiviikkona käytiin terveyskeskuksessa- ei ollut korvatulehdusta, keuhkoista ei kuulunut ylimääräisiä ääniä, mutta tulehdusarvo oli hieman kohollaan eli 12, kun 10 on normaali. Sai vaan yskänlääkettä (Cocillana) ja "käskyn" oireenmukaiseen hoitoon eli tarvittaessa Panadolia. Nyt keskiviikko ja torstai ja vielä tänäänkin pojan lämpö on huidellut siinä 37,5 molemmin puolin. Sisällä ollaan jo neljättä päivää.
Mikä teidän lapsillanne on normaalilämpö? Veisittekö jo ulos lapsen, jonka lämpö on ollut tuossa 37,5 paikkeilla ja jopa alle sen?
Itse olen pitänyt lasta vielä sisällä, koska tuo 37,5 on mielestäni hänellä hieman kohonnutta lämpöä- normaali on tietääkseni alle 37.
Vaikka viisaammathan väittävät, että normaalilämpö aamulla mitattuna on alle 37,5 ja sitä enempi olisi kuumetta!
Mitä tehdä!?
Onko muiden taaperoilla yskä ja nuha sekä kuumeilu/lämpöily jatkunut pitkään? Pojan yskä on kestänyt enemmän ja vähemmän kuutisen viikkoa- kolme kertaa käyty jo lääkärissä eikä mitään vikaa koskaan ole!
Mikä teidän lapsillanne on normaalilämpö? Veisittekö jo ulos lapsen, jonka lämpö on ollut tuossa 37,5 paikkeilla ja jopa alle sen?
Itse olen pitänyt lasta vielä sisällä, koska tuo 37,5 on mielestäni hänellä hieman kohonnutta lämpöä- normaali on tietääkseni alle 37.
Vaikka viisaammathan väittävät, että normaalilämpö aamulla mitattuna on alle 37,5 ja sitä enempi olisi kuumetta!
Mitä tehdä!?
Onko muiden taaperoilla yskä ja nuha sekä kuumeilu/lämpöily jatkunut pitkään? Pojan yskä on kestänyt enemmän ja vähemmän kuutisen viikkoa- kolme kertaa käyty jo lääkärissä eikä mitään vikaa koskaan ole!