Taaperon koira-allergia kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikuttaisi siltä että 1v 9kk ikäisellä lapsella on koira-allergia. Joka kerta kun käymme äitini luona kylässä, lapsen naamaan tulee ihottumaa ja alkaa hieroa silmiä ja nenää. Oireet häviää kun tullaan kotiin. Tämä äidin koira pitäisi vieläpä olla allergisoimaton rotu, yorkshiren terrieri. Lapsen olisi tarkoitus mennä sinne hoitoon kun tulee aika mennä synnyttämään toinen lapsi.. Onko jotain antihistamiineja mitä voisi antaa parivuotiaalle? Onko ihan mahdoton tilanne?
 
vierailija
Tulin joskus vauva aiheiselle keskustelufoorumille vain ja ainoastaan rentoutumaan. Keskustelupalsta oli suunnattu lapsiperheille.

Olin hyväntuulinen keskusteluissa enkä ollut kenenkään vihollinen. Joku keksi minut vihollisekseen. Tämän jälkeen joku keksi, että olen joku vihollinen jollekin. Koskaan ei tuntenut yhtäkään ihmistä.

En koksaan tajua miksi joku keksi minut mukaan johonkin ihme kuvioon. En edelleenkään tunne heistä ketään. Epäilen toimittajiksi, koska tunnistin kirjoitustyylin.

Yksi kirjoittajista haukkui Harkimoa lukihäiriöstä. Siitä tunnistin hänet. Epäilen mieheksi, mutta hänellä oli joku vauva foorumin nainen ystävänä. En tunnen henkilöä. (En tunne Harkimoakaan, mutta tunnen kyllä ihan tämän takia sympatiaa).En ole politiikassa mukana.

En käsitä miksi täysin tuntemattomat ihmiset keksivät tuntevansa toisen ihmisien taikka kuvittelevat minun tuntevan jonkun.

Joudun kärsimään täysin syyttä siitä, että luotin vauva keskustelufoorumiin.

Sanoudun irti kaikesta keskustelufoorumien keksitystä väännöstä. minulla ei ole mitään tekemistä kenenkään keskustelufoorumin muun henkilön kanssa, ei toimittajien eikä poliittisten ihmisten kanssa.
 
vierailija
Vaikuttaisi siltä että 1v 9kk ikäisellä lapsella on koira-allergia. Joka kerta kun käymme äitini luona kylässä, lapsen naamaan tulee ihottumaa ja alkaa hieroa silmiä ja nenää. Oireet häviää kun tullaan kotiin. Tämä äidin koira pitäisi vieläpä olla allergisoimaton rotu, yorkshiren terrieri. Lapsen olisi tarkoitus mennä sinne hoitoon kun tulee aika mennä synnyttämään toinen lapsi.. Onko jotain antihistamiineja mitä voisi antaa parivuotiaalle? Onko ihan mahdoton tilanne?
Perus antihistamiineja voi antaa, ihan pienille löytyy nestemäisenä. Nykyään kovasti pyritään allergioissa siedätykseen, joten hyvä että altistetaan jos allergiaa ilmenee eikä tilanne ole hengenvaarallinen eli oireet ovat lieviä. Toki ihottuma ja silmäoireet tuntuvat kurjilta ja väsyttävät, joten ihannetilanteessa koira ei nuku samassa huoneessa jos lapsesi sinne yöksi menee tai ole oleskellut hänen lakanoissaan.
 

Yhteistyössä