taapero 2v

• Viestiketjun aloittaja iskä123
  • Ensimmäinen viesti
iskä123
välillä sitä tulee "neuvottua" pientä herraa ehkä liiankin kanssa..
sitten illalla, kun taapero nukahtaa sylkkyyn maitopullon jälkeen, sitä taas miettii jotta olipa päivä ja mitä kaikkee sitä tänään tehtiinkään, ja ehkä tuli oltua taas ehkä liian ankara.. touhun ja tohinan keskellä se vain välillä unohtuu.

kaveri kyllä innostuu kaikesta heti ja on mukana hääräämässä kaikkea kun iskä jotain tekee.
eihän nämä pienet seikkailijat tässä iässä usko, muuta kun ovat kokeilleet ja todenneet että ei se olis kannattanutkaan :)

ylpee olen pienestä.. huoh*

tantsu80
itellä kaksi taaperoa (2v7kk ja 1v3kk) ja monina iltoina oon tullu ajatelleeksi päivän touhuja ja tuntenut pientä syyllisyyttä siitä,että taasko on tullu hoettua eitä liikaakin päivän mittaan... Mutta tämmöistä tämä kai on.. toisena päivänä enemmän eitä kuin toisena, kai nuo jonakin päivänä uskoo,ettei kaikkia päähänpistoja kannata kokeilla :D

kuulostaapa tutulta,meillä on 2 vuotias aika villi tapaus.kokoajan saa olla kieltämässä pientä ja välillä joutuu ääntäkin korottamaan. pieniä ne vielä on,ei ne kaikkea ymmärrä vaikka kävelevätkin kun maailman valtiaat.tänään kun nukutin pojan niin mietin miten iso poika on jo vaikka siis onkin pieni..vaikee selittää ei sitä kukaan ymmärrä. ylpeä minäkin olen pojastani ja vaikka äitiä suututtaakin joskus niin tärkeempää ihmistä en löydä (mukaanlukien pikkusisko)

:heart:

Yhteistyössä