Täältä palstalta saa aina "niin hyvän mielen"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "porkkana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"porkkana"

Vieras
Jos liityt kuvaketjuun ja laitat sinne lapsesi kuvan, niin joku neropatti kommentoi - "vi..u kun ruma kersa, ihan hirvee.." -> tosiasiassa kommentoijan omalla kakaralla silmät osoittaa toinen itään ja toinen länteen?

Jos kysyt mistä iso kokoinen saisi ostettua kivan ulkoilupuvun, niin taas joku fiksu kommentoi - "saa....an läski osta partioteltta ja käytä sitä, sä mistään pukua löydä plösö" -> todellisuudessa tällä kommentoijalla on paino just pudonnut 200g siitä 130kg, joten voittaja fiilis, silloin saa läskimpiä haukkua?

Kun taas kirjoitat nyt ihan mistä aiheesta tahansa, niin johan löytyy sanaseppo- "opetelee kirjotamaan etes yhdys sanat oikkein.." -> juu, kommentoija on oikein kirjoitustaituri ja aina oikeessa?

Sitten kommentoit jotain ketjua ja kerrot, että miehesi sanoi jotain- "joojoo, sun miehes sanoi, sehän on kuningas, sehän tietää kaiken ja sä uskot" -> kirjoittajana katkera yh?

Jotenkin vain ei jaksa enää aloittaa mistään aiheesta, vaikka oikeesti jotain haluaisikin kysyä palstasisarilta. Aina on joku "äly ja väläys" joka vie joka ketjusta idean, itse asiaan ei vastata, vaan ihan johonkin joutavan päiväseen puututaan ja sitä vatvotaan ja vatvotaan - niin ihanan rakastettavaa pätemistä :heart:

Ja noista mun keksimistä kommentoijista ei tartte kenenkään herneitä nenään vetää, ne on ihan keksittyjä, mutta ehkä joissain tapauksissa oikeaan sattuvia ;)

Ihanata viikonloppua jokaiselle palstalaiselle =) Tehtäiskö tästä viikonlopusta hyvän mielen palstailu viikonloppu? (liian suuri pyyntö?)

Joo, tältä palstalta kun saa itsensä riuhdotuksi väen vängällä irti, niin jää sellainen turta olo ja katkeruus maailman pahuutta kohtaan, ja että meidän lapsille ei ole toivoa, ja olen yksin maailman surkein äiti ja muut äidit ovat kaikessa parempia. Tää on ihan helvetti, tai maailmankaikkeuden persereiän karvoissa roikkuvat paskakokkareet, tai harvahampaisten noitien kokoontuminen, tai mielisairaalan suljettu osasto, tai joku vittumaisten akkojen slummi.

Joo kannattaa vaihtaa palstaa. Mua ei haittaa vittuilut, viuhviuh menee ohi. Kirjottajan virhe, tietty.

En palstailisi jos tulisi palstailusta paha mieli.

Palsta on ihana. :heart:

Valitettavasti välillä tosiaan tuntuu, että meitä olisi vähän liian moneen menoon, mutta minkäs sille voi... Valitettavasti viestisi ei tavoita kuin aivan minimaalisen osa noista kommentoijista. Pitää vaan itse osata olla kiinnittämättä mitään huomiota noihin, sepä jos mikä noita kommentoijia eniten ärsyttää. :)

[QUOTE="Lellu";23441833]Ei täällä ole pakko olla jos ei miellytä, nih!

:D Eiku oikeesti, mukavaa viikonloppua![/QUOTE]

Ei ole ei, mutta kummasti tämä koukuttaa ;) Pitäis järjestää joku 2+:lta vieroitus :p

Mukavaa viikonloppua sinullekin =)

Ei kaikki täällä palstalla vittuile,näitä on muutamia ihmisiä jotka purkavat omaa pahaa oloa muiden kustannuksilla.Tämä palsta kyllä koukuttaa äkkiä,mie oon itse huomannu saman.:D
Hyvät viikonloput siulle ja kaikille muilekkin.:)

[QUOTE="porkkana";23441793]Tehtäiskö tästä viikonlopusta hyvän mielen palstailu viikonloppu? (liian suuri pyyntö?)[/QUOTE]

ei liian suuri mutta joilekkin liian vaikea toteuttaa.

"Jos liityt kuvaketjuun ja laitat sinne lapsesi kuvan, niin joku neropatti kommentoi - "vi..u kun ruma kersa, ihan hirvee.." -> tosiasiassa kommentoijan omalla kakaralla silmät osoittaa toinen itään ja toinen länteen?"

Olipa ruma kommentti. Minusta lapsi on kaunis, vaikka silmät katsoisivat erisuuntaan. Ehkäpä pahimpia palstalla ovat kaltaisesi kokovartalomulkut, jotka kuvittelevat olevansa mukavia.

Olipa ruma kommentti. Minusta lapsi on kaunis, vaikka silmät katsoisivat erisuuntaan. Ehkäpä pahimpia palstalla ovat kaltaisesi kokovartalomulkut, jotka kuvittelevat olevansa mukavia.

Enkös kehoittanut, että herneitä ei sitten nenään vedellä. Nuo oli niinkö keksittyjä, oisinhan sen tieten voinut toisinkin kirjoittaa. Pyydän nöyrimmin anteeksi!
Ja en minä sitä sanonut, että ruma, kunhan tämän asian nyt näin ilmaisin.
Minä kokovartalomulkku nyt kuitenkin sanon sinulle, että jokainen lapsi on ihana :heart: mutta tuo oli sellaista kärjistämistä...

Onhan täällä ollu mukavia ja hauskoja ketjujakin haukkumisketjujen lisäksi.=)
Joskus on ollu tarkoitus vaan kävästä äkkiä lukasemassa jotakin keskustelua,niin sitä aikaa meneekin muutama tunti palstalla hekottamassa maha kippurassa.:D
Isäntä joskus ihmetttelee mitä mie oikein purskahan äkkiä nauramaan hullun lailla.:laugh:

Yhteistyössä