TÄÄLLÄKÖ AIKUISIA?? :D:D:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suoraan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suoraan

Vieras
Niin.. luulis että täällä on aikuisia ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella asiallisesti melkeempä asiasta kuin asiasta, mutta auta armias kun joku erehtyy kysymään jotain, mikä voi jollekkin olla täysin selvä asia mutta toiselle ei, niin täällä alkaa lentämään heti p*askaa niskaan. Jos ei ole muuta kuin pahaa sanottavaa, tai ei edes aiheeseen liittyvää, niin miksei sitä voi jättää sanomatta?
Jos joku aloitus on jonku mielestä pöljä, niin pitäköön sen omana tietona, ei sitä tarvi aloittajalle ilmoittaa.

Ootte oikeesti suurin osa porukasta tosi lapsellisia, ja ihmettelen miten pärjäätte tosi elämässä ja miten teiän miehet jaksaa teitä, jos ootte oikeesti nuin negatiivisia elämään kyllästyneitä akkoja!

Itse olen miettinyt aivan samaa ja oikein välillä säikähdän kuinka ilkeitä ihmisiä täällä on.
Mistä kaikesta voikaan saada tappelun aikaiseksi ja totisesti on totta että jokaiseen ketjuun tulee ainakin 1 ihminen, joka puhuu täysinmuuta kuin ketjun aiheesta.
Itsellänikään ei ole ikää kuin 20vuotta, mutta en usko että täällä palstailee henkisesti aikuistuneita(= kypsiä) ihmisiä kovinkaan monta.

Se on muutenkin aina huvittavaa, että nämä katkeroituneet ilkeilijät harvemmin uskaltaisivat livenä sanoa samat asiat ihmisille. Netissä on vain niin helppo huudella. Mutta kyllä meno on täällä välillä kuin Suomi24:ssä pahimmillaan, ja sehän nyt onkin se valtakunnan vessanseinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on muutenkin aina huvittavaa, että nämä katkeroituneet ilkeilijät harvemmin uskaltaisivat livenä sanoa samat asiat ihmisille. Netissä on vain niin helppo huudella. Mutta kyllä meno on täällä välillä kuin Suomi24:ssä pahimmillaan, ja sehän nyt onkin se valtakunnan vessanseinä.

niimpä.. tuskin kukaan näistä päin naamaa uskaltaisi sanoa, mutta tänne kun voi vaikka omalta kotisohvalta huudella niin mikäs siinä.. tosi elämässä sitte ei uskallettas mitään sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no suurin osa täällä olevista onkin jotain keskenkasvusia +- 20 vuotiaita B)

kyllä täällä 40setkin osaa käyttäytyä niinku pahemman luokan teinit tai uhmaikäiset. mutta jos ei oikeasti saa kellekkään koskaan "purkautua" niin pakkohan se jossain on.. tämähän on hyvä paikka kun huutelijaa ei nää kasvotusten. raukkojahan nämä täällä haukkujat on,,

me nyt kumminkii täällä viihdytään ja pakkoko se on se herne nenään vetää joka v..un asiasta ja kommentista!! mielipiteen vaihtoa kai tämän nyt kumminki on tarkotus olla?? mikä se teitä "oikeesti aikuisia" tänne sit vetää jos näin lapsellista sakia ollaan??

Mua myös ottaa päähän kun itelläni on erilaisia mielipiteitä ja tuntuu ettei kukaan ole valmis keskustelemaan niistä vaan haukkuu mut lyttyyn tai vaihtaa aihetta alkaen kysellä multa jostain ihan muusta kuin mistä jutellaan :headwall:

Tulee olo kuin juttelisi imbesillin kanssa. Sitten kun sanoo. "Oletko vähän tyhmä kun et osaa puhua aiheesta?" Niin johan suututaan vaan lisää. Mitään kritiikkiä ei kestetä edes harmaana vaan itketään ja haukutaan.
Mutta ei vahingossakaan keskustella aiheesta...

Esim. Jos sanoisin: "Pläski aiheuttaa rasitusvammoja". Niin sihen vastaa kaikki joilla on 2 kiloa läskiä "EIIIII MINULLA OLE RASITUSVAMMOJA" tai jotkut 30 vuotiaat "Olen ihan terveenä pysynyt", "Anorektikot ne vasta onkin paskoja ja luusereita ja niillä on vammoja", Sä olet aina täällä ilkeilemässä muillle ja olet hullu ja mielisairas".

Tuollaisia vastauksia saa aiheeseen kuin aiheeseen. Kun oikea tapa suhtautua olisi.. Jos siis on eri mieltä. Että: "Aijaa.. No onko sinulla joku linkki tai tilasto näyttää aiheeseen? Tai minulla ei ole rasitusvammoja vaikka painan 120 kiloa. Mutta tarkoitat varmaan noin yleisesti ottaen ylipainoisia.

Mutta täällä on niin lapsellista jengiä myös mustina että ne mieluummin haukkuu toisen kuin keskustelee aiheesta. Eilenkin kun kysyin miksi jengi käyttäytyy niin. Niin syy oli se että on helpompi haukkua mut kuin miettiä aiheeseen oikeita vastauksia... totuus kun kuulostaa usein ärsyttvältä ja kun minä sanon sen niin se ärsyttää enemmän.

Myös iso osa porukkaa vetoaa entisiin teksteihin joita sitten vääristelevät ja irroittavat asiayhteyksistä. Se on heikkouden merkki ja moni menee valitettavasti silti sellaiseen lankaan. Sitten jos kirjoittaa otsikkoon suoraan: että tämä vain fiksuille.. Niin siitä suuttuu jengi ja alkaa kostamaan. Tyhmän kuulukin kostaa tai ei olisi niin tyhmä muuten. Sen kun tietäisivät.

Puuh :D Nyt meen kahville... Heippa hei. Tähän ei tarvitse vastata ellei vastaus liity otsikon aiheeseen, eikä minuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no suurin osa täällä olevista onkin jotain keskenkasvusia +- 20 vuotiaita B)

kyllä täällä 40setkin osaa käyttäytyä niinku pahemman luokan teinit tai uhmaikäiset. mutta jos ei oikeasti saa kellekkään koskaan "purkautua" niin pakkohan se jossain on.. tämähän on hyvä paikka kun huutelijaa ei nää kasvotusten. raukkojahan nämä täällä haukkujat on,,

meinaatko että mä en sais sanottua päin naamaa jos jotain sanomista on :o
tarkotan nyt livenäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma 33v:
me nyt kumminkii täällä viihdytään ja pakkoko se on se herne nenään vetää joka v..un asiasta ja kommentista!! mielipiteen vaihtoa kai tämän nyt kumminki on tarkotus olla?? mikä se teitä "oikeesti aikuisia" tänne sit vetää jos näin lapsellista sakia ollaan??

sinäki vaikutat ihan joltain muulta kuin kypsältä 33vuotiaalta äidiltä.. :D yritähän rauhoittua.. ota vaikka kuppi kahvia.

Oletko koskaan huomannut eroa mielipiteenvaihdolla ja suoranaisella haukkumisella? Sun kaltaisten ihmisten takia täällä on hyvin ankea välillä käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja äitinä 20v:

Oletko koskaan huomannut eroa mielipiteenvaihdolla ja suoranaisella haukkumisella? Sun kaltaisten ihmisten takia täällä on hyvin ankea välillä käydä.

samaa mieltä.

Mutta ajatelkaapa sitä, että tekin viihtyisitte itse paljon paremmin täällä, jos yleistämisen ja nälvimisen sijaan keskitytte niihin hyviin asioihin, asiallisiin keskusteluihin tai mielenkiintoisiin aiheisiin.

Se pointti on varman siinä, et kaikki ei ole mitä täällä esittää. Kettuilijat on harmaita hissukoita ja nää palsta sekopäät ihan tavallisia äitejä/ihmisiä ketkä saa jotain kiksejä kun saa kuohautettua edes sitten netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Se pointti on varman siinä, et kaikki ei ole mitä täällä esittää. Kettuilijat on harmaita hissukoita ja nää palsta sekopäät ihan tavallisia äitejä/ihmisiä ketkä saa jotain kiksejä kun saa kuohautettua edes sitten netissä.

niin! täällä muka ollaan semmosta ja semmosta, mut oikeessa elämässä ollaan täysin muuta!
nämä nälväilijät olis pissas housussa oikeesti eivätkä sanois mitään ;D

Minä en ole täällä välttämättä joka päivä, enkä tietenkään vois ihan kunnolla yleistää, mutta sen mitä olen ollut, niin täällä on tietty sisäpiiri, joka keskenään naureskelee muille, olkoon täällä sitten harmaana tai tummana.
Ja kun tällainen "uusi" jotain erehtyy kommentoimaan tai aloittamaan uutta keskustelua, nämä vakkarit teilaa kyllä täysin sitten heti.
Mutta ihan mielenkiinnosta palstailen silloin tällöin.

No missäs niin sanotaan että täällä saisi olla vain aikuisia? Eiköhän täällä saa olla minkäikäiset vaan, oli sitten kyse ikävuosista tai henkisestä kypsyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mua myös ottaa päähän kun itelläni on erilaisia mielipiteitä ja tuntuu ettei kukaan ole valmis keskustelemaan niistä vaan haukkuu mut lyttyyn tai vaihtaa aihetta alkaen kysellä multa jostain ihan muusta kuin mistä jutellaan :headwall:

Tulee olo kuin juttelisi imbesillin kanssa. Sitten kun sanoo. "Oletko vähän tyhmä kun et osaa puhua aiheesta?" Niin johan suututaan vaan lisää. Mitään kritiikkiä ei kestetä edes harmaana vaan itketään ja haukutaan.
Mutta ei vahingossakaan keskustella aiheesta...

Esim. Jos sanoisin: "Pläski aiheuttaa rasitusvammoja". Niin sihen vastaa kaikki joilla on 2 kiloa läskiä "EIIIII MINULLA OLE RASITUSVAMMOJA" tai jotkut 30 vuotiaat "Olen ihan terveenä pysynyt", "Anorektikot ne vasta onkin paskoja ja luusereita ja niillä on vammoja", Sä olet aina täällä ilkeilemässä muillle ja olet hullu ja mielisairas".

Tuollaisia vastauksia saa aiheeseen kuin aiheeseen. Kun oikea tapa suhtautua olisi.. Jos siis on eri mieltä. Että: "Aijaa.. No onko sinulla joku linkki tai tilasto näyttää aiheeseen? Tai minulla ei ole rasitusvammoja vaikka painan 120 kiloa. Mutta tarkoitat varmaan noin yleisesti ottaen ylipainoisia.

Mutta täällä on niin lapsellista jengiä myös mustina että ne mieluummin haukkuu toisen kuin keskustelee aiheesta. Eilenkin kun kysyin miksi jengi käyttäytyy niin. Niin syy oli se että on helpompi haukkua mut kuin miettiä aiheeseen oikeita vastauksia... totuus kun kuulostaa usein ärsyttvältä ja kun minä sanon sen niin se ärsyttää enemmän.

Myös iso osa porukkaa vetoaa entisiin teksteihin joita sitten vääristelevät ja irroittavat asiayhteyksistä. Se on heikkouden merkki ja moni menee valitettavasti silti sellaiseen lankaan. Sitten jos kirjoittaa otsikkoon suoraan: että tämä vain fiksuille.. Niin siitä suuttuu jengi ja alkaa kostamaan. Tyhmän kuulukin kostaa tai ei olisi niin tyhmä muuten. Sen kun tietäisivät.

Puuh :D Nyt meen kahville... Heippa hei. Tähän ei tarvitse vastata ellei vastaus liity otsikon aiheeseen, eikä minuun.

Tuli todistettua... :saint:

Mä en koskaan voi olla vähän naljailematta, kun täällä kysytään että paljos on sit 50+50 tai paljonko on 30% sadasta eurosta.

Oletan että täällä on keskustelemassa aikuisia ihmisiä, joiden pitäisi selviytyä kyllä normaalista elämästä. Ihan oikeastiko joku ei tuollaista osaisi laskea...

Toinen ihmetyksen aihe mulla on kysymykset, joihin saisi vastauksen googlettamalla samalla vaivalla kun tekee aloituksen. Ei kysytä mitään mielipidettä tai vastaavaa, vaan muut sitten googlettavat tuolle kysyjälle sen vastauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mä en koskaan voi olla vähän naljailematta, kun täällä kysytään että paljos on sit 50+50 tai paljonko on 30% sadasta eurosta.

Oletan että täällä on keskustelemassa aikuisia ihmisiä, joiden pitäisi selviytyä kyllä normaalista elämästä. Ihan oikeastiko joku ei tuollaista osaisi laskea...

Toinen ihmetyksen aihe mulla on kysymykset, joihin saisi vastauksen googlettamalla samalla vaivalla kun tekee aloituksen. Ei kysytä mitään mielipidettä tai vastaavaa, vaan muut sitten googlettavat tuolle kysyjälle sen vastauksen.

Entäs jos se kysyjä on yksinäinen kotiäiti, joka ei oikein osaa aloittaa keskustelua, vaan yrittää sitten tuollalailla kysymällä esim jotain tuotetta, joka tosiaan löytyisi googlettamalla, mutta kun se google ei sitten ala keskustelemaan esim tästä tuotteesta? Tai jos hän vaikka kysyy jotain 50+50, kaikki kun eivät ole niin sanavalmiita kuin täällä pitäisi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

No missäs niin sanotaan että täällä saisi olla vain aikuisia? Eiköhän täällä saa olla minkäikäiset vaan, oli sitten kyse ikävuosista tai henkisestä kypsyydestä.

joo saahan täällä olla ja onkin kaikenikäisiä, mutta vois luulla että täällä on ÄITEJÄ, siis aikuisia sellaisia. eikö sitä yleensä olla jo aikuisia kun aletaan lapsia tekemään? tai ei kyllä näköjään, mut.. :D

aikuiset ihmisetkö sitten naljailee joka helv. asiasta? entäpäs kun lapses kysyy jotain, mikä hänen pitäisi jo tietää.. voin kuvitella mitä vastaat

Mä en näemmä sitten selviä normaalista elämästä.. :'( Laskupäätä kun ei ole suotu. Voi mua, tulkaa ny sitten ottaa lapsetkin pois! ;)

Yhteistyössä