täällähän ei olekaan ketään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä oikein ehdi täällä viipyä, joskus vaan
pikaisesti käväistä :wave: :wave: :wave: :wave:
Pitäisi kai sopia etukäteen joku päivämäärä ja kellonaika
ja houkutella porukka tänne keskusteleen silloin :attn:
Se olisi sitten äitien 40+ virallinen "nettitapaaminen" niin ja
sen jälkeen kun oltais vähän tutustuttu voitais tavata ihan oikeasti :D
Kiinnostaiskohan kellään vai onkohan monen mielestä sittenkin "turvallisempaa" pysytellä tuntemattomana :(
Toisaalta se olisi aivan mahtava tilaisuus tutustua moneen
tosi mielenkiintoiseen ihmiseen :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 21:42 Jaspis kirjoitti:
Eipä oikein ehdi täällä viipyä, joskus vaan
pikaisesti käväistä :wave: :wave: :wave: :wave:
Pitäisi kai sopia etukäteen joku päivämäärä ja kellonaika
ja houkutella porukka tänne keskusteleen silloin :attn:
Se olisi sitten äitien 40+ virallinen "nettitapaaminen" niin ja
sen jälkeen kun oltais vähän tutustuttu voitais tavata ihan oikeasti :D
Kiinnostaiskohan kellään vai onkohan monen mielestä sittenkin "turvallisempaa" pysytellä tuntemattomana :(
Toisaalta se olisi aivan mahtava tilaisuus tutustua moneen
tosi mielenkiintoiseen ihmiseen :hug:

Pitäisiköhän meidän 40+ - äitien pitää pieni gallup, mistä päin Suomea (tai ulkomaita) me täällä useimmin palstailevat olemme? Ja kuka haluaa/uskaltaa, voisi kertoa itsestään hieman enemmänkin. Ehkä joku tapaaminenkin (joskus) voisi olla mahdollista. :)

joop joop minäää mukaan kaikkeen :wave:
Täällä oli niin ykspuolista tää kekustelu ....tyyliin eipäs juupas ole vanhemmat äidit hyviä äitejä. Mikä on "oikee" lapsenteko ikä jne...Niin sitten täällä on tullu harvemmin käytyä kun oli niin asiattomuuksiin menevää ja jyrkkää "virtuaalitappelua" koko ajan että ei huvittanu.
Mutta viikonloppuisin olen paikalla tästälähin mikä ehdin kun tässä yhden tyttären kihlajaisia laittelen mutta näkyillään! :D

no voishan tätä palstaa vähän vilkastuttaakin. Minä olen täällä aina kun ehdin. Nyt alkaa työharjottelut ettei ainakaan päiväsaikaan jouda koneella olemaan, mutta iltapäivät on hyviä aikoja, ja viikonloputkin, joskus. Voiskohan tästä yrittää jotain chat-tyyppistä kehitellä, tai vähän samaan tapaan, kuin mitäs nyt sivu?