Täällä Turussa ollaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Heippa vaan kaikille :D
Meillä on läppäri matkassa ja mä pääsin livahtamaan koneelle :whistle:

Päivällä käytiin muumimaassa ja kivaa oli. On jo kierretty keskustaa ja toria. Nyt on huilin aika. Mun pohkeet huutaa armoa. Tuli kipitettyä muumitalon portaita sen verran paljon ettei tosikaan.

Ja nähtiin pari julkkistakin siellä samalla B)

Kanervan Ile oli meidän hotelin aulassa kaffella Tammisen kanssa. Ja muumimaassa sipsutti CätCät Virpi ja se Tauski lapsineen. Täytyy sanoa ,että oli rouva sopivasti pukeutunut siihen paikkaan
:x

Ainakin meidän kouluun lähtevä piti paikasta. Oli paljon katseltavaa. Ok, oli myös paljon kuljettavaa. Oli satukierrosta ja vaikka mitä. Veikkaisin että olis suunnattu noin 4-7v. lapsille. He taitavat saada eniten irti muumimaasta. Je Emman teatteri-esitykset oli hauskoja :D

Ruoka oli hyvää, mutta riistohintaista. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Kanervan Ile oli meidän hotelin aulassa kaffella Tammisen kanssa. Ja muumimaassa sipsutti CätCät Katja ja se Tauski lapsineen. Täytyy sanoa ,että oli rouva sopivasti pukeutunut siihen paikkaan

Eikös Tauskin vaimon nimi ole Virpi, Katja on Virpin sisko.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Kanervan Ile oli meidän hotelin aulassa kaffella Tammisen kanssa. Ja muumimaassa sipsutti CätCät Virpi ja se Tauski lapsineen. Täytyy sanoa ,että oli rouva sopivasti pukeutunut siihen paikkaan

Eikös Tauskin vaimon nimi ole Virpi, Katja on Virpin sisko.

Oho, voi ollakkin :laugh: Mä ihan oikeesti seuraan noita hirveesti.

* Menee korjaamaan virheen*

Ainakin meidän kouluun lähtevä piti paikasta. Oli paljon katseltavaa. Ok, oli myös paljon kuljettavaa. Oli satukierrosta ja vaikka mitä. Veikkaisin että olis suunnattu noin 4-7v. lapsille. He taitavat saada eniten irti muumimaasta. Je Emman teatteri-esitykset oli hauskoja :D

Ruoka oli hyvää, mutta riistohintaista. :/

kiitos! siis vielä ei meidän tarvitse muumi-maailmaan suunnata vaan odotamme ainkin vuoden

Yhteistyössä