Täällä nuori homopariskunta. Kysy mitä haluat! Tylsääääää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homppelit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tajusinpa miten oksettava (meidän mielestä) tuo homopariskunta on :D Ei kyllä koskaa käytetä tommosta sanaa itestämme. :D Ollaan 22v ja 21v. Ollaan oltu kohta neljä vuotta yhessä. Ei väsytä ja mitäs nytin suurkuluttajana päätettiin täällä kuluttaa aikaa. :D

Tajusinpa miten oksettava (meidän mielestä) tuo homopariskunta on :D Ei kyllä koskaa käytetä tommosta sanaa itestämme. :D Ollaan 22v ja 21v. Ollaan oltu kohta neljä vuotta yhessä. Ei väsytä ja mitäs nytin suurkuluttajana päätettiin täällä kuluttaa aikaa. :D

:D

Kieltämättä homopariskunta ei oikein sovi suuhun, eikä myöskään homppelipariskunta. Mitäpä jos keksittäisiin uusi, parempi nimitys? Esim. homppari tai nuolisot?

Tässä tilanteessa ei vielä ainakaan lapsia. Molemmat ollaan hieman sillä kannalla, että lapset ei oo se "meidän juttu". Eihän sitä tiä kun ikää tulee. Naimisiin ei meillä ole kiire, emme nyt sillai odota että Suomeen tulisi se laki että heti päästäis naimisiin. Tää parisuhde status riittää meille. :) Nuoremman sällin vanhemmat olivat aivan ok, vanhemman myös mutta vanhempi (hei vaan minä joka kirjoitan) kertoi myöhemmin vanhemmilleen eikä ollut mitään ongelmaa.

Mun mielestä jokaiselle naiselle pitäisi olla ainakin yksi homo ystävä tai kaveri...:)
Homot tuntuu olevan järjestään kaikki niin mukavia!

Tosin mä tunnen vaan yhden homon,oikeesti aivan mahtava ystävä,jotenkin enemmän ymmärtäväisempi mun mielestä kuin ykskään heteromies...

Sori ei tullu kysymystä,vain toteamus :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="nainen";29253351]Mun mielestä jokaiselle naiselle pitäisi olla ainakin yksi homo ystävä tai kaveri...:)
Homot tuntuu olevan järjestään kaikki niin mukavia!

Tosin mä tunnen vaan yhden homon,oikeesti aivan mahtava ystävä,jotenkin enemmän ymmärtäväisempi mun mielestä kuin ykskään heteromies...

Sori ei tullu kysymystä,vain toteamus :D[/QUOTE]

Peesi. Homoilla tuntuu aina olevan hauskempaa! :D

Meilläki suurinosa kavereista tyttöjä, mutta ihme ja kumma niin kukaan ei ole vielä sitä hehkuttanut että "jee mulla on homoja kavereissa". :D Ei me kyllä sellasta pitkään katottaiskaan. Joskus tuntuu ettei meissä ole muuta persoonaa kuin homous ja kaikki mikä homouteen liittyy on niin IHANAA. Noh, jotkut vaan on sellaisia. :) Kyllä me kommentoidaan kavereiden pukeutumista ja kehutaan hiuksia, mutta kyllä mekin puhumme välillä miehisistä asioista mistä tytöt ei ymmärrä. :D Hyvänä esimerkkinä vanhemman (eli kirjoittajan wuhuu) videopeli hulluus. Ei sillä ettei tytöt niistä tietäisi mutta meidän kaverit ovat ainakin aivan pihalla videopeleistä.

[QUOTE="Toinen";29253353]Peesi. Homoilla tuntuu aina olevan hauskempaa! :D[/QUOTE]

Typerä stereotypia joka aiheuttaa haittaa lähes yhtä paljon kuin negatiiviset stereotypiatkin.

[QUOTE="huoh";29253358]Typerä stereotypia joka aiheuttaa haittaa lähes yhtä paljon kuin negatiiviset stereotypiatkin.[/QUOTE]

Just niin kuin edellisessä kerroin, meillekin tätä monesti sanotaan että ollaan sen takia niin ihania ja sulosia ku ollaan homoja. Ja sit kaikki on et "pussatkaa" :D Miks ihmeessä, ei kai mekään sanota heteroille et "pussatkaa ku ootte niin söpöjä". :) No mutta täytyy ottaa kohteliaisuutena nuo, kyllä sitä sitten loppujen lopuksi huomaa onko meidän kaverit sen takia meidän kavereita kun ollaan mitä ollaan. :)

Kaikki homot mitä tiedän, tai oon vaan nähnyt on oikeesti tosi hauskoja tyyppejä. En tiedä liittyykö homouteen mitenkään, vai onko vaan joku yhteensattuma :D Mutta kaikki on samalla tavalla hauskoja. Kyllä mullakin homoista on vähän sellanen käsitys, ehkä ihmiset siks pitääkin homoja "siisteinä tyyppeinä", koska suurinosa homoista on siistejä tyyppejä ja aivan mahtavia persoonia :)

Tuo on kyllä totta kfkfkf! Ei mekään mitään harmaita hiiriä olla tai ainakaan kukaan ei ole meistä vielä sanonut, että olisimme jotenkin "tylsiä". Tai siis jos ymmärrätte. :D Emme ole kuitenkaan sellaisia tyttömäisiä homoja vaikka joskus niitäkin piirteitä tulee esiin (kröhöm nuorempi osapuoli) mutta emme myöskään mitään maskuliinisuuden huippuja. Ollaan vaan... me :D

Mitä te oikein selitätte? Kaikki homot on kivoja ja hauskoja.... :D voijeejee.

No sitten ne mun tuntemat homot on missannut ne sinkkuelämää-jaksot, josta nuo stereotyyppiset homo-olemukset tulee kopioida.

Tunnen "perus-suomalaismies"- homon, keskivertoheteromiestä naismaisemman homon, erittäin maskuliinisen homon ja yhden laskisin ihan normihomoksi.
Ja osa näistä on joskus todella kärttyisiä ja ikäviä ihmisiäkin, uskomatonta.

Mä luulen että se vuosien homot on jeejee-mainostus nyt kostautuu, ei heitä nähdä pahemmin ihmisinä, vaan hihittelevinä, hauskoina ja veemäisinä "homohahmoina".

Meitä on kyllä monenlaisia. :) Tiedän itse monia todella todella ja vielä kerran todella ärsyttäviä homoja ja heteroita ja en erittele heitä seksuaallisen suuntautumisen takia. Jokainen on yksilö meidän silmissä, sillä ei ole väliä onko homo, bi vai hetero tai jokin siltä väliltä. Valitettavasti stereotypiat ovat tulleet jäädäkseen. :/

Nuorempi hoksasi ala-asteella (kiinnosti tyttöjen seura ja leikit). Vanhempi myös ala-asteella, mutta kielsi kaiken yläasteelle saakka jolloin ammattikoulussa myönsi parhaalle kaverillee ja siitä se hyväksyminen sitten lähti. :)

Yhteistyössä